Du gør hvad hvad hvorhen?
Hvilken IP med subnettet 255.255.255.255 tildeler du til hvad? Er det routerens subnet UDAD til? Altså til WAN siden?
Jeg forstår ikke din beskrivelse.
Hvis de skal være på samme netværk skal subnet masken være det samme, og IP adresserne skal være inden for samme host range.
- Subnet masken 255.255.255.0 fortæller at de første 3 tripletter i IP adressen er adressen på netværket, og den sidste triplet er tildelt host adresser. Altså vil netværket hedde NETVÆRK.NETVÆRK.NETVÆRK.HOST. Netværksdelene SKAL være ens hos alle computere fysisk tilsluttet netværket, ellers er de på forskellige logiske netværk. Bevares det kan routes, og det har du også gjort i #3, men til hvilket formål?
(IP ranges kan opdeles i flere subnets, men det lader vi ligge. Arbejd med tallene 255 (hele tripletten er netværk) og 0 (hele tripletten er host) i subnets, det er lettest.)
Du snakker meget i koder, som om hvad du gør er indforstået. Jeg forstår virkeligt ikke hvad du har gjort, og hvorfor. Jeg forstår i det hele taget ikke helt problemet, udover du ikke gider trække kabel. Du skal have en PC mere tilsluttet, og du vil gerne tilslutte den igennem en i forvejen tilsluttet PC, ikke? ICS virker ikke for dig, så du gør noget andet (som lyder af præcist det samme), og det forstår jeg heller ikke noget af.
Jeg er forvirret, men jeg vil meget gerne forstå det.
Kan du genskrive det lidt når du får tid? 🙂