Jeg køre selv en tripple og en single rad på en I5 760 og et 5970 - det er er nok. Du vil nok kunne klare det med en god tyk tripple til det setup det.
Dine kort trækker 375 watt TDP(thermal design power) og din cpu, alt efter om det bliver en 3570k eller en 3930k, afgiver 77 w tdp eller 130 w tdp. Det er den varme vi ønsker at lede væk 🙂 Så hvis du har to 6990(er det forstået rigtigt?) og din processor skal du aflede ret meget varme. Hvor meget varme din radiator kan afvikle afhænger af kvaliteten, tykkelsen, hvilken blæser du har og hvor meget tryk din pumpe kan levere. En HWLabs GTX 360 er nok tæt på noget af det bedste, ud fra hvad jeg har læst mig til. Tjek http://skinneelabs.com/hwlabs-... billede 8. Der er radiatoren sat op med et par Gentle Typhoon AP-15 blæsere. Alt efter hvor meget plads du har, hvad dit behov for støj er og om du har et eller to af dine/dit 6990 hd kort vil jeg nok anbefale en 360 rad + en 120 rad til ét kort eller 2 x 360 hvis du har to kort. Ellers er du velkommen til at smide en besked. Så skal jeg gerne svare på hvad jeg kan 🙂
Planen var at jeg ville lave et build i et parvum case. Der er plads til 2 240 inde i og med lidt mod plads til 2 360. Jeg ville gerne hvis jeg kunne undgå at modde og bare nøjes med 2 240. Jeg tror det bliver en 3750k jeg smider i. Er stadig ikke sikke endnu.
Du kan sikkert godt nøjes med de to 240 rads. Så skal du bare sørge for at få et par gode blæsere på 🙂 Igen handler det også om hvad man tolererer af støj. Personligt har jeg gået efter mit skal virke så lydløst som muligt(det kræver bare lige jeg finder en fan controller), men vi har alle forskellige præferencer.