... noget som i realiteten ikke har en fløjtende fis med sorround at gøre. Der er kun 2 højttalere i headsættet, men ved simpelthen at smadre lyden, så kan man skabe en svag fornemmelse af sorround. I bund og grund sker det egentlig bare ved at ændre lidt på lydniveauet alt efter hvor lyden kommer fra. Altså hvis lyden skulle komme bagfra giver man den lige et lille pjask af utydelighed samtidig med at lyden bliver svagere.
Har selv prøvet det før. Det er ikke andet end opreklameret pis 🤣
Det er bare en bilig måde at få mennesker der ikke har den store forstand på det til at vælge deres produkt, frem for de andres der jo ikke har "CRAZY UNREAL VIRTUAL SORROUND-SOUND THAT WILL BLOW YOUR MIND!".
Så du kan sige til dine kammerater at de er blevet røvrendt, hvis det er på grund af sorround-delen at de har købt det. Det headset kan ikke spille i sorround mere end mit lem kan spille på saxofon, men altså jeg kan jo skabe illussionen om det ved at spænde en saxofon fast til svinet, og så i baggrunden sætte Kenny G på. Det har vel også en form for underholdningsværdi, men min pik spiller jo ikke mere saxofon af den grund...
AHEM...!
Fy for den, det var vist dagens sure opstød... beklager 😛
... og du skal ikke se det om en kritik af dine venner, mere som en kritik af de firmaer der vælger at bruge de billige tricks.
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af CF d. 19-03-2013 12:57:22.