"Ny" Dansk Youtube kanal

Diverse d.  19. marts. 2013, skrevet af kjohnsen
Vist: 1254 gange.

kjohnsen

Overclocker
Tilføjet:
19-03-2013 15:24:00
Svar/Indlæg:
13/4
Hej med jer.

Først og fremmest er det her på ingen måder nogen reklame - og jeg undskylder hvis det her overtræder nogen regler her på forumet.
Dette her UDELUKKENDE for at få noget feedback.

Jeg er godt klar over at mange brugere også er på hol.dk hvor jeg også har postet, men den tråd er desværre gået i stå, så nu prøver jeg her. :)

Jeg skal bruge jeres hjælp/mening.

Er nettop i fuld sving med et nyt projekt og det meste er ved at falde på plads. Jeg er i gang med en ny youtube kanal, hvor jeg en gang om ugen (sådan ca.) sender en video ud, det hele er optaget i mit lille kollegieværelser med meget få midler.

Det er måske lidt i stil med HWT.dk's kanal, og så måske ikke, jeg prøver at ikke blive "kun" hardware orienteret, og måske mere forbruger agtig. :)

Temaet er hovedsaligt nyheder og sjove historer fra alle kroge af internettet, smartphones/gadgets/hardware, test og om muligt - reviews af ting og sager.

Det hele løb af stablen i Februar hvor den først lidt dårlige video blev lagt op, og har siden fået smidt en video op, hver uge. Kvaliteten bliver hele tiden bedre da jeg har en "learning by doing" måde at lære det her video halløj på.

Jeg kunne derfor VIRKELIGT godt bruge noget feedback, og vide om det var noget der kunne være værd at glo på, hvad jeg kan gøre bedre og hvad i kunne ønske jer.

Men se kanalen her: https://www.youtube.com/mi9ste...

Og lad mig høre jeres mening?

De bedste hilsner: Kasper
Die_Happy

Elitebruger
Tilføjet:
19-03-2013 22:22:53
Svar/Indlæg:
3385/80
Min umiddelbare feedback: Lad være med at blande dansk og engelsk. F.eks. hvor du siger at S4 har en batterilevedetid på "2400 milli amp timer".

(derudover giver det ikke mening at angive en batterilevetid i mAh)

kjohnsen

Overclocker
Tilføjet:
19-03-2013 23:01:54
Svar/Indlæg:
13/4
Det er noteret. ;)

whoa

Overclocker
Tilføjet:
20-03-2013 09:18:23
Svar/Indlæg:
428/18
Har set et par stykker og umiddelbart ser det fint ud 🙂 følger dig på facebook og YouTube..
Kommer du med generelle anmeldelser eller bliver det "kun" news?