Siger hvem?
Hvis nu #0 vil have surround, så er det da det han skal have.
Spild af penge hvis man vil have højttalere der lyder godt.
Årh der er så mange, skal lige svare alle!! 😀 BRB
Edit-----------------------------------------
Anden løsning? Bare pille dem af stativet? 🙂 Nej du, tror sgu jeg skal over i Hi-Fi nu, mine øre er ved at være ''vokset fra'' alm. PC-højtalere 😉
Altså jeg vil egentlig gerne bare have noget til hverdagsbrug, men ville sætte stor pris på hvis det også var suverænt til musik. Bruger for det meste HS hvis jeg gamer aligevel 🙂 Gerne noget der også har diskanten med, den savner jeg lidt på Z-5500 sættet (som jeg forøvrigt bare bruger 2.1 opsætning nu, på et Creative Recon3D lydkort, hvor Crystalizeren har fået et nøk fordi jeg savner diskanten!). Og så måske noget der har en rigtig klar bas, med massere af spillerum i de lave frekvenser som i de lidt højere. En der spiller rent så at sige. En der kan gengive god baslyd, om det er elektronisk musik eller noget gammel rock! 🙂
Desværre lidt for dyrt til min smag 😕
Sådan mand! Det ser sgu godt ud. Det kan godt være det er sådan noget jeg ender ud i, da jeg lidt har fundet ud af det nok er Hi-Fi jeg skal have fat i næste gang! 🙂 Tak for input.
Working on it! 😎
Arh, falder ikke i god smag. Kan ikke li' designet og størrelsen på de alm. højtalere 😳
Fine forstærkere, tak for det. Det er noget der duer eller hvad? Kan ikke li' højtalerne dog! 😳
+1
Der må jeg også melde pas. Er ikke så vild med det ''plastik'' design de har 😕
De er lidt for fimsede til mig. Minder mig om en Fiat Multipla (og den kan jeg ikke lide) 😳
Jeg tror jeg har fundet frem til det skal være 2.1 :yes:
--------------------------------------------
Bare til info så kan jeg fortælle, at vi har et sæt B&W DM601 S3'ere på stativ i vores stue (24-36 m³), som bliver trukket af en NAD T763.
De spiller fint dybt, overbevisende og potent.
Bare til sub- og "må ikke være mindre end 22 tommer"-fanatikerne 😎