#10 Det kan jeg sagtens følge dig i, og det er 100% derfor de gør det. Sådan er det vel at drive forretning nu om dage men stadigvæk et dirty trick overfor fansene/forbrugere.
#11 Enig, det er totalt øv. Som jeg skrev tidligere ja, de blev nød til at give den et andet nummer/navn for at kunne argumentere for sin sag hvis jeg (brokrøven 😀) evt. havde vendt tilbage til deres support og brokket mig. Så har de deres sti ren bare ved at kalde den 4G.
Og kan ikke forstå de vælger at lave telefoner med så kort mellemrum mellem hinanden. Også smider de gudhjælpemig noget tilsvarende i som allerede finder sted på markedet. Wake up, kom med noget exceptionelt som basker de andre på markedet.
Javist er SGSII+III kåret som Årets telefon 2 år i træk det er super flot, men også herlige telefoner. De skal forsætte hvor de slap.
Så fakta er at de ikke skal komme med deres bævl og bavl til forbrugerne også levere top telefoner med det ypperste soft/hardware inden for teknologien i stedet for nogle tilsvarende modeller som allerede findes og komme med en udvidet af samme slags et halvt år efter også kalde den "S" f.eks.
Bare min mening. 🙂 Undskyld, men ja ved godt det er måden at lave penge på. Syns stadigvæk det er beskidt.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af BEAR d. 23-03-2013 10:20:32.