Elitebruger
Tilføjet:
24-03-2013 17:07:07
Svar/Indlæg:
2076/119
Hej hwt/corsair :)
jeg har lige købt og fået sat min corsair H100i sat i mit Corsair 600T kabinet, lækre ting :)
jeg har 2 ting jeg gerne vil spørger om
1.
hvad vil i anbefale jeg sætter blæserne til at køre ved forskellig temp? for jeg vil godt have den til at være så stille så muligt i windows fx når jeg bare ser på youtube eller skriver her inde, og når jeg så spiller og computerne bliver presset, så skal den køle det hele godt ned :)
2.
jeg har sat blæserne uden på kabinette i toppen, og så selve kølerne inde i, jeg havde håbet på at jeg kunne have 2 blæsere på hver side, altså 4 i alt men der er ikke plads for min bundkort 😕
har i en anden god ide på hvordan jeg kunne opsætte det uden det vil kræve et stor mod af kabinette?
I have 2 things I would like to ask
First
what would you recommend I put the fans to run at different temp? for I'd like it to be as quiet as possible in windows eg when I just look on youtube or write in here, and when I play and the computers are pressured, so it cool everything firmly down :)
Second
I put the fans outside the Cabinet at the top, and then the coolers inside, I had hoped that I could have 2 fans on each side, meaning 4 in total but there is no room for my motherboard 😕
In another good idea of how I could set it up without it will require a great modifications on the case?
Best regards
Martin :)
Tråden blev redigeret 2 gange, sidst af martinbg d. 24-03-2013 17:09:55.