Hvor finder jeg det bedste trådløse tastatur & mus til kontor pc'en. (BUDGET)

Diverse d.  27. marts. 2013, skrevet af Jannickhardt
Vist: 3543 gange.

Jannickhardt
 
Newbie
Tilføjet:
27-03-2013 19:04:47
Svar/Indlæg:
8/3
Hej alle sammen.

Overskriften taler jo mest for sig selv :)

Min svigermor skal bruge et nyt trådløst tastatur og en mus, højest sandsynligt et samlet sæt. (Mus + tastatur - wireless)

Hun fandt så noget til 200,- i Bilka. Udmærket, det ville kunne hvad det skal bruges til. Men hun spurgte mig om jeg kan finde noget billigere på nettet. Eller noget i samme prisleje 200-300,- men som er meget bedre, end det vi kiggede på i Bilka.

Husker desværre ikke model nummeret for det logitech sæt vi fandt i Bilka.

Så find mig det aller billigste sæt (mus + tastatur - wireless)

Og find mig noget der er dyrere, men helt klart pengene værd, så vil jeg lade svigermor beslutte sig for hvad der skal købes :)

Tror ikke hun ønsker at bruge mere end 500 kr samlet. Tror hun går efter det aller billigste, bare det virker. Men find også noget meget bedre, som er lidt dyrere. Så hun kan se hvor meget mere hun får for de ekstra penge.

På forhånd tak for hjælpen. Jeg er ude af træning. Jeg har googlet, været på edbpriser, pricerunner osv..

Men jeg er i tvivl om hvilke jeg børanbefale svigermor. Håber i kan hjælpe mig. Nu lovede jeg jo svigermor, at jeg kunne finde noget bedre på internettet end det hun fandt til 200,- i Bilka. Håber jeg kan leve op til mit ord.

Samtidig vil jeg også gerne vise hende hvor meget mere hun får for pengene, hvis hun vil spytte lidt mere i kassen.

MANGE TAK :) Send også gerne en PM :)
Jannickhardt
 
Newbie
Tilføjet:
27-03-2013 19:08:31
Svar/Indlæg:
8/3
BUMP

- Det haster, find evt også et sæt (mus og tastatur) som ikke er trådløst. èt til 200, og èt bedre, til flere penge :)

Jeg skylder en kæmpe tjeneste, til den der hjælper mig her :)


King99
 
Enthusiast
Tilføjet:
27-03-2013 21:25:53
Svar/Indlæg:
3/0
Logitech MK520, har selv slidt et par stykker op af dem.

http://www.proshop.dk/Products...


Jannickhardt
 
Newbie
Tilføjet:
21-05-2013 19:47:46
Svar/Indlæg:
8/3
LUK BARE :) Ikke relevant længere