Onkyo TX-NR616 brugt med returansøgning i pakken??

Komplett.dk d.  28. marts. 2013, skrevet af Silent Sniper
Vist: 4057 gange.

Silent
 
Skribent
Tilføjet:
28-03-2013 00:01:30
Svar/Indlæg:
3222/204
Hej Komplett

Fik bestilt en Onkyo TX-NR616 mens den var på kampagne til 2999,- d. 19 marts glæden var da også stor indtil jeg pakker vidunderet ud i dag (har ikke haft tid før, pga. arbejde) for blot at konstatere at produktet har været brugt og endda indeholdende returlabel, se billederne er det normal kutyme?

Må indrømme jeg er en smule skuffet, havde nu regnet med at skulle pakke et sprit nyt produkt ud, og endvidere har jeg ikke den store lyst til at tilsluttet vidunderet hvis den har samme fejl som der beskrives på returseddelen.







Tråden blev redigeret 3 gange, sidst af Silent Sniper d. 28-03-2013 00:02:49.
p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-03-2013 00:33:41
Svar/Indlæg:
3100/53
Ja det er normalt.

Venlig hilsen hele kompletts personale som jo læser HWT.dk dagligt i tilfælde af folk har spørgsmål :)

Jeg ved godt det er sent på aftenen, og at du skriver i deres forum, men det er nu altså altid nemmere at få et svar fra firmaet selv. Der er jo nok sket en ærlig fejl. Du ved, dem som mennesker nu engang laver i ny og næ?


Silent
 
Skribent
Tilføjet:
28-03-2013 00:38:48
Svar/Indlæg:
3222/204
-> #1 I know 😛 det var nu også mere i frustration at jeg oprettede tråden her.

Tager også kontakt til komplett via den normale "kanal" selvom det først bliver efter påske desværre (formoder de holder fri)

🙂


E2X
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-03-2013 00:47:21
Svar/Indlæg:
4018/217
#2 Tror faktisk at de er på komplett når de holder fri og tager ud og ser familien osv når de er på arbejde 😲 😛 🤡


The
 
Chefredaktør
Tilføjet:
28-03-2013 08:12:38
Svar/Indlæg:
4741/1690
#1 - #3

Nhæ, de er allesammen ude på "Copenhagen Games" - de er jo hovedsponsor og køre en masse event.


Silent
 
Skribent
Tilføjet:
28-03-2013 08:26:44
Svar/Indlæg:
3222/204
-> #4 Så må jeg hellere tage derud og snakke med dem 😛 ej spøg til side.



Audane
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-03-2013 18:18:00
Svar/Indlæg:
461/31
Skriver du lige når du får svar på tiltale ?


kult4z4r
 
Overclocker
Tilføjet:
28-03-2013 20:27:57
Svar/Indlæg:
48/6
Kan ellers godt anbefale denne forstærker! Eneste jeg har problemer med, at hvis jeg har brugt iPhone flere gange, til at styre den med, til Spotify, fryser skidtet. :)


Swayde
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-03-2013 23:45:24
Svar/Indlæg:
2246/14
jeg går ud fra at du godt ved det, men iflg loven må de ikke sælge en repareret/refurb vare som ny. De skal selvfølgelig levere en fabriksny uåbnet vare. Du har enten ret til at få pengene tilbage eller en ny identisk vare.


Silent
 
Skribent
Tilføjet:
28-03-2013 23:48:57
Svar/Indlæg:
3222/204
-> #7 Giver en tilbagemelding, når jeg har snakket med dem på mandag/tirsdag.

-> #8 I know, også det som irritere mig hvis varen blot var angivet som "demo" regner også med at kunne få leveret en sprit ny med mindre de giver et godt afslag i prisen 🙂


Silent
 
Skribent
Tilføjet:
02-04-2013 09:24:33
Svar/Indlæg:
3222/204
Fik snakket med Komplett.dk via telefonen men der var ikke noget at gøre fordi varen stadig var som at betragte som "ny" så enten kunne jeg benytte mig af returretten eller beholde produktet 😕 ej heller mulighed for et nedslag i prisen da den var solgt til 2999,-


Micks
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-04-2013 10:21:28
Svar/Indlæg:
1145/40
Tilbage med lortet 😎


Silent
 
Skribent
Tilføjet:
02-04-2013 10:31:45
Svar/Indlæg:
3222/204
-> #11 Ja problemet så bare i at jeg ikke kan få nævnte model til 2999, men til 3999,- og det har jeg ikke helt råd til for at få en ny 😢


The
 
Chefredaktør
Tilføjet:
02-04-2013 10:51:13
Svar/Indlæg:
4741/1690
#10/ #12

Det lyder som lidt dårlig service fra Komplett.dk side - som de jo normalt ikke er kendt for.

Hvordan kan et produkt være at betragte som "nyt" - når der i pakken, findes en returseddel fra en kunde, der beskriver fejlen på en returseddel.


Det hænger da ikke sammen... 😢


Jeg ville ringe til dem igen, og bede at komme til at snakke med chefen for Komplett.dk..
Hvis de så stadigvæk, fastholder at der er tale om et "nyt" produkt - selv om der ligger en returseddel med fejlbeskrivelse i kassen fra en anden kunde, og ikke vil ombytte det uden mer betaling, så må du jo gå til forbrugerklagenævnet.


Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af The Boss d. 02-04-2013 11:00:06.


Silent
 
Skribent
Tilføjet:
02-04-2013 11:04:20
Svar/Indlæg:
3222/204
-> #13 Ja det er ikke engang løgn, tror jeg smider dem en sober mail og høre dem ad så hvis der bliver noget 😕 så har jeg mit på det rene.