Mini Review af LG optimus G *lidt lang men læs færdig*

Hyggehjørnet d.  29. marts. 2013, skrevet af gandalf18
Vist: 4305 gange.

gandalf18

Ny Skribent
Tilføjet:
29-03-2013 02:28:13
Svar/Indlæg:
5679/460
Det samme sekund jeg skriver LG og telefon i samme sætning tænker de fleste sikkert at jeg må være syg i hovedet for at have købt sådan en, det er jeg måske også , eller det var jeg nervøs for da jeg valgte og snuppe den med 3 havde en mulighed for at prøve den i 8 dage og så kan du aflevere den tilbage vis du ikke var tilfreds ...så jeg tog chancen. min smartphone historie starter faktisk med en Iphone 3gs som jeg var meget glad for , men den blev i december 2011 udskiftet af min Samsung Galaxy S2 , som jeg så har haft til nu , og S2 var jo toppen af kransekagen dengang dual core telefoner styrede verdenen , så hvorfor LG og ikke Galaxy s3? eller 4 når den kommer her snart ? ...jo jeg tog chancen pga. prisen jeg læste et bare reviews på nettet før jeg fik den ikke det store ...men den var ikke skandaløs. men til selve min oplevelse:

FLot Enkelt hvid æske er hvad der møder mig da sælgeren kommer gåene ud fra lageret ikke noget der skiller sig ud fra mængden , nå hjem det går får smidt dyret i opladeren ...men finder ud af der faktisk er 78% strøm på ..FEDT igang med det samme , det første der møder mig da jeg tænder den er ...SPEED holy hell , alle ved android har haft "delay" eller hvad man nu kalder det når man scroller ikoner osv. ...hvor Iphone ikke har haft det pga. OS opbygning... den her LG telefon jeg tænder op for ..lider ikke af det delay og jeg vil længere nede smide til en link hvor den bliver sat op imod Sony's Z topmodel og jeg syntes jeg kan se lidt af det såkaldte delay , men videre i sagen , super lækker skærm 4.7" så ikke en GIGA klods du går rundt med *host*Note II*host* , den har ikke ligså meget LYS som nogle andre har men det er heller ikke dårlig og kan sagtens bruge den i dagslys, flotte klare farver så klart lækker skærm , Designet havde jeg næsten glemt...så den tar vi lige her er for doven til at gå oppe og lave mellemrum der er Gorilla glas 2 foran og bag på , ja du hørte mig FORAN OG BAG PÅ , så du kan rolig binde en snor i den og tæske jehovas vidner med den når de ringer på din dør , men lækker stilren telefon ...den har faktisk kun 2 knapper tænd knap og volume knap og de sidder på siden så INGEN knapper foran på skærmen mere der er touch knapper i bunden som lyser op når du bruger dem flot lille detalje. nå videre til den såkaldte ydelse ...HOLY crap ...nå videre til næste ting ...nå ikke ...om jeg spiller alle hvad jeg gør er den bare hurtig ...jeg sad med min ipad (the new ipad) og samligned med at scrolle og åbne aps og menu'er osv. og LG den scroller hurtigere og mere flydene den åbner Apps som netflix/facebook/9gag/netbank/app store/play store , så tænkte jeg ipad måske kunne banke min lg vis programmer alerede havde været åbnet og lå i baggrunden så de ikke var lukket helt ned for jeg håbed på lidt øre til min trofaste ipad.....men nej ...her tabte den også ...det er tæt men lg var hurtigere, hmm hvad skulle jeg så finde på ...ahhh tænd den ...så jeg slukked for dem begge for ipad starter hurtig op havde bare aldrig taget tid på det ......well min ipad hader skildpade fra nu af ...tabte med 4 sekunder til lg ...flovt.

så til det små. Trådløs hastighed jeg har leget med LTE og wifi for at teste speed på dyret ....LTE svinger fra 8mbit i download som det lavest jeg har oplevet til 28mbit som det bedste men for det meste ligger det imellem 15-20mbit download og 5+mbit i upload så fornuftig , Wifi er testet på 5ghz båndet med D-link dir 825 men den køre ikke så godt mere så jeg mistænker den er ved at stå af men den klared testen ok.

Ipad den fik jeg til at køre 42.68mbit download og 41.46mbit upload ...så den bestod fra min side

LG. fik jeg til 43.89mbit i download og hele 63.78mbit i upload

så der er fart over feltet ....

den generalle oplevelse er at den er hurtigere til facebook oog de små hurtige ting end min ipad ...men jeg bruger stadig ipad pga. skærm størrelse og så den er heller ikke så langsom den er bare langsommere. :)

Pris: jeg betaler 109kr per måned ved 3 uden renter eller noget i 24 mdr. det er 2616kr total over 24 mdr ...for en smartphone der har ydelse næsten IDENTISK som sony's Experia Z som koster ca. 5000kr? cool ..det skal så siges med min aftale har jeg så et abonnement til 179kr oven. men jeg har set den på pricerunner til ca. 3300kr uden bindning så stadig billig :)

og nu til lidt links her den første er drop test det kan vi alle lig :) http://www.youtube.com/watch?v...

den næste er test imellem LG optimus G og Sony's Experia Z

http://www.youtube.com/watch?v...

se i starten efter evt. delay det er svært og se men vis man ved hvad man leder efter kan man se det:

den næste er en Gaming test :)

http://www.youtube.com/watch?v...

og den sidste her er lidt til de tech nørder der godt lig specs :)

http://tiny.cc/70oouw

ok ved godt jeg skrev min review. så ja den blev lidt lidt ...her kommer mine anmeldelser af alle Harry potter og ringenes herre film og i næste uge følger twilight.

jeg kunne faktisk godt lig den første film men var lidt usikker på at se dværge blive kaldt hobitter jeg tænkte det måske var lidt racistisk , men tænkte jeg ville give filmen chancen aligevel og og det var en god film så 4 ud af 5 håndmader fra min side ...så til film nr2 nåå nej jeg har tænkt mig at gøre ligsom EA så de næste film reviews kommer som DLC ...køb den på min hjemmeside www.eaisgreedy.com/dlcsux

Legal stuff. Jeg Rasmus/gandalf18 erklære at jeg ikke på nogen måde er ansat eller har tilknytning til LG eller hi3g Denmark , eller ...hvilket film selskab lavet ringenes herre? ...nå jeg er ikke tilknyttet "wekilluglypplformoney film aps.

og jeg forbeholder mig retten til at stå inde for hvad jeg skriver og vis der skulle være sneget sig en stave fejl eller komma fejl ind er i velkomne til at skrive et pænt lille brev putte det i en konvolut og skrive det til adressen Le garbage eller markulator ;) alt kritik vil blive set på med professionelle øjne og seriøsitet.

håber folk kan bruge den og vis folk syntes den er for lang ...så gå ind på redtube.com masser af kort klip , der er også klip som ikke er mænd på mænd aktion som du sikkert ikke vidste :) ...men så lærte du også noget idag som at LG har lavet en kick ass telefon ...eller at jeg er god til at skrive lange ting .. og jeg formår og stjæle folks tid...hvor mange tror du der har læst det her i håb om at det var en kort mini Review og nu sidder her 10-15min senere vis du har set youtube med...og nej du får ikke den tid tilbage ...og det sidste her er bare tids fordriv fordi jeg er overtræt....hmm jeg har sq da ben and jerry is i fryseren ...skulle jeg gå ud og tag sådan en ? ...nahh jeg venter til imorgen ...måske ...men den chokolade kage der står ved siden af mig ...den går jeg sq igang med ...og cola? nahh så falder jeg sq aldrig i søvn ..., skulle jeg gå i seng ? nej jeg har slet ikke taget nok af din tid ...du sidder sikkert og tænker om jeg er høj eller på stoffer...nej jeg er helt og adeles ædru og stoffri ...men jeg har sq lyst til kage.......nå hvad skal jeg så skrive om? ...er der egentlig en rekord for længste tråd på hwt.dk ? ...kunne være sjovt vis den her fik det ....men misforstå mig ikke LG telefon er en lækker telefon og jeg syntes folk skal give den chancen. nu vil jeg lade dig få dit liv tilbage. jeg vil dog efterlade dig med en tanke du kan tænke på ...så det her klip og tænk over livet.

http://tiny.cc/hyoouw

Tråden blev redigeret 3 gange, sidst af gandalf18 d. 29-03-2013 02:32:02.
canny

Superbruger
Tilføjet:
29-03-2013 04:20:45
Svar/Indlæg:
1500/79
"håber folk kan bruge den og vis folk syntes den er for lang ...så gå ind på redtube.com masser af kort klip , der er også klip som ikke er mænd på mænd aktion som du sikkert ikke vidste :) ...men så lærte du også noget idag som at LG har lavet en kick ass telefon"

Læste det her og så læste jeg sku ikke mere. fandme sort det her m8 😀

Bonghætte

Elitebruger
Tilføjet:
29-03-2013 07:13:40
Svar/Indlæg:
1271/38
Wall
of
Text

😲

Må erkende jeg har lidt svært ved at læse mere end to linjer.

Ferns

Korrekturlæser
Tilføjet:
29-03-2013 07:44:52
Svar/Indlæg:
1442/81
Hold da op en omgang abetis! 🙂

Dominator

Bruger
Tilføjet:
29-03-2013 09:59:45
Svar/Indlæg:
50/0
Spildaftid.dk

Pvt.P.Nutz

Elitebruger
Tilføjet:
29-03-2013 10:19:05
Svar/Indlæg:
5224/222
Thumbs down... :no:

Ciric

Elitebruger
Tilføjet:
29-03-2013 10:29:53
Svar/Indlæg:
1881/22
Flere afsnit hvis man skal have en chance for at læse det, uden at være klar til indlæggelse...

kojs

Overclocker
Tilføjet:
29-03-2013 11:58:42
Svar/Indlæg:
181/0
Det er super du gider lave et review.

Men..

Ud over at du måske godt kunne gøre dig lidt umage med tekstopsætning og sprog, så forholder du dig ikke særligt kritisk til telefonen ifht. hvad der ellers er på markedet. Dette er nok højst sandsynligt fordi du har brugt dine egne penge på telefonen. Og du kunne vel aldrig finde på at påstå at du har købt en omgang skrammel, selvom det måske var realiteten..

gandalf18

Ny Skribent
Tilføjet:
29-03-2013 13:33:30
Svar/Indlæg:
5679/460
7# hvilke kritik ? .. jeg har vuderet den selv og du kan se den køre lige op med sony's top model selvom den koster ca. det halve og det kalder du for skrammel ? så er sony's vel super skrammel ? eller hvad mener du ?

kojs

Overclocker
Tilføjet:
31-03-2013 14:02:55
Svar/Indlæg:
181/0
#8 Jeg siger ikke du har købt en omgang skrammel overhovedet.
- Jeg påpeger bloat at det er svært at tage dig for værende en pålidelig kilde når du selv har betalt for telefonen.

CMJ

Elitebruger
Tilføjet:
31-03-2013 15:54:49
Svar/Indlæg:
872/65
#9 han har jo netop haft 8 dage til at teste den hvor han ganske uden beregning kunne gå ned og bytte den til en anden hvis han ikke var tilfreds.

#0 2616kr + 299kr som du skulle betale i butikken med det samme 🙂

kojs

Overclocker
Tilføjet:
31-03-2013 17:49:46
Svar/Indlæg:
181/0
#10 Korrekt, men ikke desto mindre er der blevet træffet et personligt valg af telefon forud for reviewet.

Men når det er sagt, er det da selvfølgeligt en god ting at personlige erfaringer med telefonen deles ud til ligesindede tech-interesserede. Men så foretrækker jeg nu også at kalde det det 🤡

gandalf18

Ny Skribent
Tilføjet:
01-04-2013 20:55:20
Svar/Indlæg:
5679/460
9# det er så også derfor jeg linker til andre test ....så folk selv kan danne sig et mere bred vudering ....men det ville du vide vis du ellers havde gidet og læse den færdig :)