Til spørgsmål 1:
De 4 måder du (gratis) kan optjene gold ingame er følgende.
1: Turnements (dette kræver dog et godt team + at du er god/pro + at du har de rigtige tanks + crews + equipment til dette) Og det tager lang tid at få.
2: Events fra WG, ingame events, alt fra Shoot the sherrif, til div forum contests kan give dig gratis gold.
3: Clan wars (Hvis du er god nok) kan du joine en af de store claner og derved få gold intægt, jeg tjente 1700 gold i sidste uge, og ca 1800gold ugen før ved at være med i en stærk clan på US servers, altså er 1500-2500 gold per uge muligt i CW, Det er dog nok en af de svæere måder at få indtægt på)
4: Promotions/Codes/starter kitts osv, kan give nogle ting gratis, nogle gange tanks, andre gange gold eller credits og eller garage slots.
Resten af dit spørgsmål 1, forstår jeg ikke lige.
og alt det med at konvertere exp du snakker om har intet med free gold at gøre, tvært i mod koster det kassen at konvertere (free exp).
Spørgsmål 2:
En elite tank, er en almindelig tank du har fuldt reseached, denne kan så give exp som kan konverteres med gold for at blive til (free exp).
en premium tank, er noget helt andet, de bruges til at træne crew + at optjene flere credits med, de er gode credit farmers og kan give ens crew training et godt boost hvis man grinder den nations linie som man har købt en premium tank til.
Spørgsmål 3:
Primær er vist nok den tank du har først for i din tank liste, men umidbart betyder det nada, kan nok være en hjælp hvis du har mange tanks og ikke gider bladrer igennem til den du mest benytter hele tiden.
Spørgsmål 4:
Det med lowe hundehuset, er en 1st april joke/ting. Det har intet at sige ud over at man har fået sig et hundehus med et kæledyr som hedder samme navn som den tyske tier8 premium tank gør. Men i bund og grund har både prem og non prem dette, og eneste forskel på prem account og non prem er pt, at du får 50% flere credits og mere exp med premium + at din garage ser flot og fin/ren ud, + at du kan lave 3 mands platoons med premium(kommer til non prem accounts i næste patch).
Spørgsmål 5:
Spotting systemet er så kompliceret at jeg ikke kan forklare det over skrift, Find info på WOT official forums omkring dette, men umidbart er der en del du skal lære for at forstå/udnytte dette.
Spørgsmål 6:
Få af gangen til at starte med, max 2-3 linier, når man først får grinded sig op til tier 10 med 2-3 nationer, så kan man joine en ok clan (hvis man er god nok/stadig har interasse i spillet) og så joine CW osv den vej for gold farming adgang, derefter er det bare om at grinde løs, har selv 7-8 tier10 tanks i garagen, + mange tier 6-7-8-9 og enda 2 yderligere tier10 unlocked jeg bare ikke har råd til(de koster 6,1 mill credits stykket) Der er jævnligt udsalg på forskellige ting, jeg køber equipment + consumables + Garage slots + ting, når de er på tilbud i spillet, ganske få ting jeg har givet fuld pris for, der er special event/tilbud stort set vær weekend med forskellige ting og sager.
Spørgsmål 7:
Det er ikke meningen at man beholder alle sine tanks, @ man flytter crew/convertere crew til næste tank, så man kan få flere skills/bedrer crew i takt med at man stiger i graderne. Dette spare du også garage slots på at gøre.
Hvis et crew er over 90% er det oftest meget dumt at afskedige dem, da du så kan udnytte dem på den ene eller anden måde på næste tank.
Spørgsmål 8:
Ja du kan have så mange skills som muligt/tilladt per crew i skill træet. Altså jeg har 4 + 5th i 80-90% på 2 af mine tier10, og rigtigt mange af mine crew på 80-90% på 3rd skill. Crewskills , bliver dobbelt så svære at level/kræver x2 exp for vær gang du får en ny skill, altså er skill 2 x2 sværere at optjene end skill 1, osv op i graderne.
WOT har en meget svær lærings fase, og det kan være derfor at det er så få der opnår gode stats i det(er gode til det), der er mange (soft stats) og mange ting man skal læse sig til eller finde ud af på anden vis, map tactics + weakspots + spotting ranges/camo effects osv osv osv er bare få af de vigtige ting der har betydning.
Du pm´er mig bare for info hvis du har flere spørgsmål. har spillet siden beta så kender til de mest basale ting +/- det løse.
Svaret blev redigeret 4 gange, sidst af Fearless Angel d. 03-04-2013 16:20:52.