World of tanks

Spil d.  31. marts. 2013, skrevet af Sjakobsen42
Vist: 20220 gange.

Sjakobsen42

Ny Bruger
Tilføjet:
31-03-2013 00:35:07
Svar/Indlæg:
4/1
Har en profil på world of tanks "sjakobsen" oprettet på wot servertn, med masseraf guld, erfaring, tanks mm.. lod mig overtale til at lave en ny på en EU1 server under navnet killerkurt43, skulle hente derfor spillet ned igen, sa de. vennerne... og fandeme.. sry om ikke jeg skal starte helt forfra, er det ikke muligt at locke ind på EU1 serveren men med mit gamle nick "sjakobsen42" og derved bringe kampvogne, guld, erfaringer mm over på EU1 serveren, grunden til skiftet var at flere af mine venner spillede på EU1 serveren, men som det ser ud nu er jeg bombet tilbage til nul... forhulandaosse...;(
Cocio21

Moderator
Tilføjet:
31-03-2013 01:13:01
Svar/Indlæg:
4983/48

Jeg mener ikke det er muligt at flytte sin account fra en server til en anden, men jeg har dog ikke undersøgt det selv 🙂

Krik

Elitebruger
Tilføjet:
31-03-2013 01:39:42
Svar/Indlæg:
361/59
hvilken server har du kørt på før ?

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Krik d. 31-03-2013 01:40:04.

Sjakobsen42

Ny Bruger
Tilføjet:
31-03-2013 01:49:11
Svar/Indlæg:
4/1
Nu er jeg jo rimelig ny i WOT , men mener den bare hed w.o.t. var på engelsk.... den ny hedder WOT EU1 ....

Krik

Elitebruger
Tilføjet:
31-03-2013 01:53:22
Svar/Indlæg:
361/59
der er både EU1 og EU2 og de to kan du skifte immellem når du logger ind.. men hvis du køre på noget us server er jeg ikke sikker på du kan skifte over 🙂

p0Pe

Elitebruger
Tilføjet:
31-03-2013 09:32:40
Svar/Indlæg:
3100/53
Der er ikke nogen sjakobsen på EU serveren. Så du har nok spillet på US serveren hvor der er en spiller som hedder sjakobsen42.

Der har du 445 kampe på, så mon ikke du overlever at skulle starte forfra? 445 kampe kan jo køres på et par uger, og så kan du også få rettet op på de stats der:D

Du kan jo skrive til support og spørge om de vil flyttet dig, men tvivler.

Btw, PROTIP: Lad være med at købe en tier 8 premium tank før du har fundet ud af hvordan du spiller spillet. Der er intet værre for normale tier 8 spillere end at få nye spillere på holdet som intet aner om hvordan de skal køre en tier 8 tung medium kampvogn.

Faktisk så finder jeg det lidt skræmmende at en gut med 445 kampe allerede har købt flere premium kampvogne end jeg selv har, og jeg har alligevel spillet spillet siden det gik i åben beta for over 2 år siden...

Mit råd, start forfra på EU serveren, uden at købe dig til det hele:) Så bliver du måske også en bedre spiller.

gammelgaard_mink

Elitebruger
Tilføjet:
31-03-2013 10:06:27
Svar/Indlæg:
979/49
#5 +1

Spillet har så meget mere at byde på end bare "aim-and-fire".. Læs noget omkring hvordan din kurve på dine skud flyver igennem luften og hvordan hvilke skud rent faktisk reagere når de rammer en kamp vogn.

Men tror heller ikke du kan flytte din bruger. 🙂

Fearless

Elitebruger
Tilføjet:
31-03-2013 12:48:43
Svar/Indlæg:
4536/104
#0 forklar dig venligst bedrer, det er jo næsten umuligt at forstå noget af det.

#6 spiller du det også ?..
EU eller US server ?.

Og nej man kan ikke flytte sin bruger, har forsøgt at flytte min 11k+ battles account fra US til EU, men det vil de ikke. 😕

Fanme en skam at Clan wars er så ringe et tidspunkt i US, så svært at farme gold når man skal møde op kl 2am.

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Fearless Angel d. 31-03-2013 12:49:38.

sko

Elitebruger
Tilføjet:
31-03-2013 13:11:07
Svar/Indlæg:
1954/464
# 5
jeg kan godt forstå dig lidt.

og basalt set er jeg enig.

men nu har wargaming gjort det muligt at købe tanks, hvis man har lyst til at bruge penge på det.

at det så er noget helt andet at man så ikke kan finde ud af spillet af noget helt andet.

men hvis man virkelig vil spille spillet, skal man så ikke spille i klan?

synes tit, at jeg spiller hvor selv folk der ikke har premium tanks spiller "lemming" taktik.

så er det ikke bare ulempen ved at spille på FFA?

man møder nogle der er gode, og nogle der er ikke så gode.

og så møder man nogle der har købt sig en tank for at opleve et andet aspekt af spillet.

jeg har da også købt nogle premium tanks selvom jeg ikke har spillet længe

men må da også sige, at jeg synes det er sjovere at kæmpe kampe i tier 8-10 end at køre i sin Cunningham, og så modtage 1 skud og så er det game over.

gammelgaard_mink

Elitebruger
Tilføjet:
31-03-2013 13:19:19
Svar/Indlæg:
979/49
#7 Er så længe siden jeg har gamet det, så kan ikke huske det ^^

p0Pe

Elitebruger
Tilføjet:
31-03-2013 13:27:55
Svar/Indlæg:
3100/53

Problemet er at spillet består af 90% hjernedøde idioter som ikke kan finde ud af det.

Jeg har 5 tier x vogne, men kører dem sjældent. Jeg er derimod begyndt at køre tier 5 igen med derp gun og guld ammo. På den måde kan jeg rent faktisk have en kæmpe indflydelse på om man vinder eller ej, og behøver ikke rive sig i hårdet over at være kommet på hold med 14 aber med parkinsons.

Og det er fint nok at spille i klan, det gør jeg selv. Men der køres kun company om aftenen, og WG har været så smarte ikke at lave 5 mans platoons fordi det ville give gode spillere for stor mulighed for at dominere spillet.

Spillet er desværre bygget op omkring det aspekt at selv den værste spiller skal vinde halvdelen af gangene.

Lige nu kører jeg rundt og hygger mig i min pz4 og det er ikke ualmindeligt at jeg laver lige så meget damage som resten af holdet tilsammen.

sko

Elitebruger
Tilføjet:
31-03-2013 13:47:12
Svar/Indlæg:
1954/464
# 10
jeg er enig

men er det ikke sådan med langt de fleste spil der er FFA?

og ja jeg gør da også mange dumme ting i mine tanks.

både dem jeg selv har "grindet" igennem og de premium tanks jeg har købt.

men alle starter vel et sted?

jeg synes da at en af de ting jeg har "lært" ved at spille i højere tiers, er da at man tager det lidt stille og roligt.

at man forsøger at følge med nogle rundt for at kunne hjælpe hinanden osv.

jeg oplever tit i de mindre tiers, så efter de 30 sek. så er det alle spredt for alle vinde.

så roamer man lidt rundt alene, og møder i ny og næ en tank.

men spillet er i stor grad blottet for taktik/hjælp i de mindre tiers.

😀

Die_Happy

Elitebruger
Tilføjet:
31-03-2013 13:51:22
Svar/Indlæg:
3385/80
#10 Det er netop problemet med pay-to-win spil :)

p0Pe

Elitebruger
Tilføjet:
31-03-2013 14:28:01
Svar/Indlæg:
3100/53
Problemet er at folk ikke lærer.

En almindelig misforståelse. Du kan ikke købe dig til at vinde i world of tanks. Du kan købe dig til at få en kampvogn der er tilnærmelsesvis ligeså god som dem man grinder sig til. Men aldrig købe noget bedre.

Sjakobsen42

Ny Bruger
Tilføjet:
31-03-2013 20:17:08
Svar/Indlæg:
4/1
Hej igen.. :O
Skal da være den første til at beklage vis jeg ikke udtrykker mig klart nok så jeg taber nogen i svinget, men tak for de mange gode svar, de giver stof til efter tanke... :) Jeg startede oz selv stille og roligt , spillede mig op og, opgradrede mine små tank, til bedre motorer, tracks. radio mm... og mener alt i alt der er et af de bedste tank stimulator der findes på nettet.. :)
Da jeg endelig havde finanser nok linvisteredere jeg i en T26E4 Super Pershing, udmærkeret maskine men med en meget sløv reload tid.... og derefter gik de så galtmen en "ven" nu tidligere..."skift til vot eu 1 så kan vi mødes og spille sammen" fint nok. jyden her roeladede wot eng gang til og vupti... back to en lille fransk tank med støttejul...gg
Det med Løven, var et affekt køb, for jeg er mere en defender type med små hurtige fremstød hvis der er brug for det, eller en sniper type i bevægelse fra dækning til dækning. to hurtige hit og lade den nærmeste makker få det endelige kill.. :) det findes sikkert en "pænt" ord for sådan en spiller type som mig, men bare til info jeg har aldrig startet en fight in real life uden af være den der stoppede den... :)
Lige en sidste ting, bruges det meget at være på Skype eller lign. under kampene og er der nogen der tilbyder at dele ud af deres erfaringer, i tilfælde at men skulle blive fundet god not til at blive medlem af en klan..:)
Ellers mange gode påske hilsner fra Killerkurt43..

(stammer fra mine counter strike dage)killerkurt43 indgår oz i min mailadr, og banken, kommunen med flere ser lige forundret på mig.... ggg)

p0Pe

Elitebruger
Tilføjet:
31-03-2013 21:03:22
Svar/Indlæg:
3100/53
Du kan stoppe med at bruge "z" i stedet for "s". Så stiger din effeciency allerede med 100 point:)

Men ellers, øvelse gør mester

Fearless

Elitebruger
Tilføjet:
31-03-2013 21:08:01
Svar/Indlæg:
4536/104
#14 kan du seriøst ikke lade være med at skrive sms sprog.

Har venner der er meget ordblinde, der skiver markant mere forståeligt end dig.

Sjakobsen42

Ny Bruger
Tilføjet:
31-03-2013 22:18:55
Svar/Indlæg:
4/1
Beklager mit "z" i enkelte af mine ord, men da det er selvvalgt, så det må i desv. leve med det..:) kender flere ordblinde og de har ingen props. med at jeg putter et "z" ind i et ord eller 2 så det kan da umuligt være værre end de stavefejl som vi alle kan komme til at præstere.. ;) så mon ikke nok det går 16... :)
Ser frem til at mødes på på banerne.. :)

p0Pe

Elitebruger
Tilføjet:
31-03-2013 22:51:52
Svar/Indlæg:
3100/53
Ubevidste stavefejl kan vi alle lave.

At man bevidst udskifter et bogstave med et andet er bare dumt, og en nedværdigelse af det danske sprog.

Men til #16, lidt ro på ikke?

morcheeba

Overclocker
Tilføjet:
31-03-2013 23:10:56
Svar/Indlæg:
216/10
Spillet er jo desværre indrettet sådan et det nærmest at umuligt at kører top tier hvis ik man som min. har Prem account. Selv med det kan du tabe credits i et win. Alene af den grund har jeg min Lowe så jeg kan skrabe lidt hurtige credits ind på kontoen :)

p0Pe

Elitebruger
Tilføjet:
31-03-2013 23:38:24
Svar/Indlæg:
3100/53
Sådan skal det også være. Man skal ikke kunne skovle penge hjem i end-gamet.

morcheeba

Overclocker
Tilføjet:
01-04-2013 11:22:33
Svar/Indlæg:
216/10
Nej self ik, gad dog godt at det var lidt lettere bare at kører i 0. Sikkert fordi jeg er noob :P Men ka være dyrt bare at trille rundt i sin Tier10 hele aftenen :)

Fearless

Elitebruger
Tilføjet:
01-04-2013 11:54:15
Svar/Indlæg:
4536/104
#21 svært er det nu ikke..

ligger med ca. 55-65% winrate i mine 7 tier10´ere. 🙂

p0Pe

Elitebruger
Tilføjet:
01-04-2013 12:53:21
Svar/Indlæg:
3100/53
Hvis det ikke var svært så ville alle have gode stats. Stop med at være en smartass:)

morcheeba

Overclocker
Tilføjet:
01-04-2013 19:04:13
Svar/Indlæg:
216/10
#22 Well, at ha winrate på 50-55% er jo ik det store problem at få. Men synes bare at når man får de loss så er ens tab af credit så stort at de ik opvejer ens fortjeneste på et win. Primært derfor jeg så mig nødsaget til at få min prem tank :)

Whatever4ever

Superbruger
Tilføjet:
03-04-2013 15:51:41
Svar/Indlæg:
415/86
Hey guys

Håber det er okay at puste liv i denne tråd igen - da jeg lige er begyndt på dette game og har et par noob spørgsmål, samt #0's emne ser ud til at være uddebatteret - hvis ikk' må i jo lige sige til og så opretter jeg den jo bare som ny tråd. 🙂

1.
Er det ikk' muligt at tilegne sig Guld uden at oprette sig en Premium konto - løb tør for Garage plads og en ny koster 300 Guld - tænkte så at "Konvertere XP" kunne bruges til dette formål, nu de ikk' længere ka' bruges i "Udvikling", men virkede så ikk' lige og fandt efterfølgende ud af ved at købe 30 dages Premium (mest for nysgerrighedens skyld, samt den ekstra XP ka' man vel altid bruge) dét ej heller er muligt, da det jo er at bruge Guld og ændre dem til Fri XP istedet. doh...
Så virker umiddelbart som om man ikk' ka' nå meget længere i gamet, hvis man ikk' betaler, med mindre man vælger at "Sælger" sine tanks igen for at få plads til nye. Hmm...
Læste noget om at man ka' optjene Guld i Clan-kampe - men ikk' ligefrem dér jeg er, så...

2.
Begreberne Elite/Premium Tanks - Er noget lost 😲
Er bare startet fra en ende af, så at sige, som værende fra venstre side (Kina) og fået fuldt udviklet NC-31 - formoder så at det bliv den Elite af (?) - derefter købt VAE Type B og fuldt udviklet dén, som så også er Elite og har så nu købt Chi-Ha med 100% bemanding, så leger også nu med at "Udvikle" dem (hva' jeg så ikk' lige helt har styr på endnu, men kommer vel med tiden).
Så er Elite bare en betegnelse for at en Tank ikk' ka' Udvikles længere, hva' det jo tyder på, men hva' er Premium Tanks så - er det dem der er spredt ud over "Forsknings-træet" man ka' købe for Guld (Premium-konto) og så er det "bare" tanks der er fuldt udviklet fra start, men dog stadig hedder Elite i træet, da der jo ikk' står Premium tank nogen steder og hva' er formålet lige med bruge et hav af Guld (hvis man vil det) og så købe en TierVIII, andet end at man evt. kun er nået til TierIII og ikk' har tålmodigheden til at vente til man når enden med en TierX hvor de fleste også er Elite? Hmm...
Nogen i tråden er inde på at Premium tanks optjener XP hurtigere - sådan tolker jeg det, men hva' er hva' og hva' gør de ellers - eller omvendt, gør ikk'?

3.
Hva' er idéen med "Sæt som Primær/Sæt som reserve"

4.
Fik en fin Garage ved køb af Premium konto, samt et hundehus med navnet Lowe, med 2 røde øjne i (lyder dog mere som en kat heh...) - nogen historie bag dette og hvorfor er det væk igen, kun noget der dukker op til tider, eller...?

5.
Skyder på en fjende (trods alt) via Sniper Mode, som det kaldes på godt engelsk og pludselig som dug for solen, er han væk, men dukker da til tider op igen øhh...? er vi over i at det reelt er en team mate der har spottet ham og derefter sendt koordinaterne til mig via radio, så jeg i teorien skyder i blinde, men gamet viser han er der alligevel - eller hva' sker der lige, for er mig da lidt spøjst, ka' se ham og så ka' jeg ikk' - hva' sker der?

6.
Hvordan spiller i andre gamet - tænker på ift. valg af tanks, køber/garage plads/udvikler i dem alle, eller holder i jer mere til nogle få - synes i grunden ikk' der er så meget forskel på dem, bevares nu har jeg så også kun prøvet med 3 so far, så.

7.
Hva' er hele formålet med at kunne Rekrutter/Send til barakken/Afskedig mandskabet, mener med på hva' det er, tænker bare er det noget der bruges - udover måske lige hvis man har et mandskab der ikk' er på 100% og man ikk' ønsker at vente til de kommer det, så ka' man afskedige dem og købe sig til nogle der er - hva' ellers.?

8.
Udviklingen af mandskabet efter de 100% (som jeg lige nævner i 2'eren), ka' de ha' mere end 1 skill, hvis ja, hvor mange - rart at vide inden man vælger jo.

Well, tror det var det i denne omgang - blev alligevel noget af en smøre, men håber i kom igennem det.
På forhånd tak

Fearless

Elitebruger
Tilføjet:
03-04-2013 15:55:35
Svar/Indlæg:
4536/104
#24 sig det til 99% af player base så..

næsten purple stats som jeg har, er der mindre end 2% af server befolkningen der har.

Så dine 50-55% kan godt gå hjem og vugge der, det bliver først rigtigt svært når du rammer 55%+ .. normen i winrate er btw 48-49% alt derover er over normalen, og så bliver det ellers bedrer og bedrer for hver 1%.

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Fearless Angel d. 03-04-2013 15:55:47.

Fearless

Elitebruger
Tilføjet:
03-04-2013 16:01:18
Svar/Indlæg:
4536/104
Til spørgsmål 1:
De 4 måder du (gratis) kan optjene gold ingame er følgende.

1: Turnements (dette kræver dog et godt team + at du er god/pro + at du har de rigtige tanks + crews + equipment til dette) Og det tager lang tid at få.

2: Events fra WG, ingame events, alt fra Shoot the sherrif, til div forum contests kan give dig gratis gold.

3: Clan wars (Hvis du er god nok) kan du joine en af de store claner og derved få gold intægt, jeg tjente 1700 gold i sidste uge, og ca 1800gold ugen før ved at være med i en stærk clan på US servers, altså er 1500-2500 gold per uge muligt i CW, Det er dog nok en af de svæere måder at få indtægt på)

4: Promotions/Codes/starter kitts osv, kan give nogle ting gratis, nogle gange tanks, andre gange gold eller credits og eller garage slots.

Resten af dit spørgsmål 1, forstår jeg ikke lige.
og alt det med at konvertere exp du snakker om har intet med free gold at gøre, tvært i mod koster det kassen at konvertere (free exp).

Spørgsmål 2:
En elite tank, er en almindelig tank du har fuldt reseached, denne kan så give exp som kan konverteres med gold for at blive til (free exp).
en premium tank, er noget helt andet, de bruges til at træne crew + at optjene flere credits med, de er gode credit farmers og kan give ens crew training et godt boost hvis man grinder den nations linie som man har købt en premium tank til.

Spørgsmål 3:
Primær er vist nok den tank du har først for i din tank liste, men umidbart betyder det nada, kan nok være en hjælp hvis du har mange tanks og ikke gider bladrer igennem til den du mest benytter hele tiden.

Spørgsmål 4:
Det med lowe hundehuset, er en 1st april joke/ting. Det har intet at sige ud over at man har fået sig et hundehus med et kæledyr som hedder samme navn som den tyske tier8 premium tank gør. Men i bund og grund har både prem og non prem dette, og eneste forskel på prem account og non prem er pt, at du får 50% flere credits og mere exp med premium + at din garage ser flot og fin/ren ud, + at du kan lave 3 mands platoons med premium(kommer til non prem accounts i næste patch).

Spørgsmål 5:
Spotting systemet er så kompliceret at jeg ikke kan forklare det over skrift, Find info på WOT official forums omkring dette, men umidbart er der en del du skal lære for at forstå/udnytte dette.

Spørgsmål 6:
Få af gangen til at starte med, max 2-3 linier, når man først får grinded sig op til tier 10 med 2-3 nationer, så kan man joine en ok clan (hvis man er god nok/stadig har interasse i spillet) og så joine CW osv den vej for gold farming adgang, derefter er det bare om at grinde løs, har selv 7-8 tier10 tanks i garagen, + mange tier 6-7-8-9 og enda 2 yderligere tier10 unlocked jeg bare ikke har råd til(de koster 6,1 mill credits stykket) Der er jævnligt udsalg på forskellige ting, jeg køber equipment + consumables + Garage slots + ting, når de er på tilbud i spillet, ganske få ting jeg har givet fuld pris for, der er special event/tilbud stort set vær weekend med forskellige ting og sager.

Spørgsmål 7:
Det er ikke meningen at man beholder alle sine tanks, @ man flytter crew/convertere crew til næste tank, så man kan få flere skills/bedrer crew i takt med at man stiger i graderne. Dette spare du også garage slots på at gøre.
Hvis et crew er over 90% er det oftest meget dumt at afskedige dem, da du så kan udnytte dem på den ene eller anden måde på næste tank.

Spørgsmål 8:
Ja du kan have så mange skills som muligt/tilladt per crew i skill træet. Altså jeg har 4 + 5th i 80-90% på 2 af mine tier10, og rigtigt mange af mine crew på 80-90% på 3rd skill. Crewskills , bliver dobbelt så svære at level/kræver x2 exp for vær gang du får en ny skill, altså er skill 2 x2 sværere at optjene end skill 1, osv op i graderne.

WOT har en meget svær lærings fase, og det kan være derfor at det er så få der opnår gode stats i det(er gode til det), der er mange (soft stats) og mange ting man skal læse sig til eller finde ud af på anden vis, map tactics + weakspots + spotting ranges/camo effects osv osv osv er bare få af de vigtige ting der har betydning.

Du pm´er mig bare for info hvis du har flere spørgsmål. har spillet siden beta så kender til de mest basale ting +/- det løse.

Svaret blev redigeret 4 gange, sidst af Fearless Angel d. 03-04-2013 16:20:52.

Whatever4ever

Superbruger
Tilføjet:
03-04-2013 16:12:52
Svar/Indlæg:
415/86
Takker og tar' dig nok på ordet mht. kommende info. 🙂

Vedr. spørgsmål 5, så faldt jeg lige selv over:
http://forum.worldoftanks.eu/i...

Whatever4ever

Superbruger
Tilføjet:
03-04-2013 18:15:12
Svar/Indlæg:
415/86
Spørgsmål 1:
Var bare en tanke jeg havde mht. at det var muligt at konvertere sine XP til Guld, hva' jeg umiddelbart så som en fin løsning til at tilegne sig selv Guld uden at sku' købe dem - men fandt jo så også ud af at det ikk' lige var tilfældet, men istedet handlede om at betale Guld for at konvertere sine XP til Free XP, som du også er inde på - men da man jo åbenbart ska' bruge 300 Guld hver gang man ska' ha' en plads mere i garagen, kunne det jo være en (dog langsommelig) mulig løsning, kontra det at købe sig til Guld - men igen, mig der misforstod hele det koncept, hva' jeg fandt ud af efter at ha' købt Premium Konto og mht. hvis man vælger ikk' at køber Guld, så er det jo at man er nødsaget til at sælge tanks for at gøre plads til nye.
Ser også nu at jeg da vist også fik formuleret mig noget hen i vejret i starten af 1 - da man jo ikk' tilegner sig Guld ved at oprette sig en Premium Konto - tværtimod, så koster en Premium Konto jo Guld, man først ska' købe sig til. hehe. Håber det hjalp på forståelsen.

Spørgsmål 2:
Nice - så var jeg inde på noget af det rigtige ift. hva' Elite tank er - men har nu luret lidt efter Premium tanks, som jeg så ikk' ka' hitte nogen steder, formoder at det er nogle man køber sig til (for Guld, vel), men hvor/hvordan. Eller har jeg stadig ikk' fanget dén?

Takker endnu engang for alle svar.

Whatever4ever

Superbruger
Tilføjet:
03-04-2013 19:33:44
Svar/Indlæg:
415/86
Spørgsmål 2
Har nu fundet "Gift Shop" på deres side, hvor der er nogle Premium tanks - så formoder det er dér, undre mig dog over at der ikk' står "Premium" ved Löwe og IS-6, når det står ved Motherland/Faterland/Guilloine Package og hva' dælen er en Super Pershing Tank, samt synes der mangler info omkring hva' det reelt er man køber, for der står jo ingenting - med mindre det er beskrevet et andet sted jeg så ikk' lige har ku' hitte...?

sko

Elitebruger
Tilføjet:
03-04-2013 21:23:29
Svar/Indlæg:
1954/464
# 30

jeg vil lige give dig et råd...fra en noob til en anden

🙂

under indstillingerne, så gør sådan at din fjendes type og health står vist...

så gør det lige at man istedet for at kæmpe mod en tank som er 2-3 tier højere end din egen, så kan man tage en anden.

hvis man altså har valget

🙂

Whatever4ever

Superbruger
Tilføjet:
03-04-2013 21:38:43
Svar/Indlæg:
415/86

Det ser man jo som standard ved at holde Alt nede, men fint råd ellers. 🙂

sko

Elitebruger
Tilføjet:
03-04-2013 21:45:58
Svar/Indlæg:
1954/464
# 32
det er rigtigt

men synes det er rart nok at det bliver vist som standard

så undgår man lige de tanks man ved man ikke kan skyde igennem

🙂

Fearless

Elitebruger
Tilføjet:
04-04-2013 05:38:56
Svar/Indlæg:
4536/104

Du kan købe alle premium tanks ingame under shoppen,(eller via techtree) hvis du har købt gold på deres hjemme side, og har nok gold på din account, så har du muligheden for at købe alle prem tanks´ne ingame.

Gift shop, er hvis du vil forære en prem tank eller andet til en ven/clan member/familie medlem osv. (altså lige som steam gift shop).

her er også et nyttigt link til en del info.
http://forum.worldoftanks.eu/i...

Whatever4ever

Superbruger
Tilføjet:
04-04-2013 12:29:44
Svar/Indlæg:
415/86

Har skam fundet tanks, både i shoppen og i techtree - men som tidligere nævnt, så har de alle en Elite label og ikk' et ord om Premium, så med mindre at alle Elite tanks der ka' købes ingame for Guld, er det i kalder for Premium (Elite) tanks man dermed køber, så er jeg ikk' med og hvis tilfældet, så er der flere Premium (Elite) tanks der ka' købes ingame, end der er via Gift Shop, hva' så måske bare er hva' det er - hvor man iøvrigt har muligheden at vælge "You" under "Select gift recipient", så formoder da man så også selv ka' være modtager af "gaven" man køber.

Synes nu stadig jeg har problemer med at finde noget info om hva' en Premium tank i grunden er - og ka' ift. en alm. Elite tank (som jo bare er fuldt udviklet) i snakker bl.a. om at de er nemmere/hurtigere til at samle credits med, må vel stå beskrevet et sted?
Med mindre der ingen forskel er og jeg bare totalt har misforstået hele begrebet Premium/Elite og formålet med dem.. Hmm...

Takker for linket - dog synd nogle af dem ikk' virker længere, men så ikk' din skyld jo. 🙂

Fearless

Elitebruger
Tilføjet:
04-04-2013 12:56:01
Svar/Indlæg:
4536/104
#35 alle premium tanks er elited per default, (du kan ikke opgradere dem mere end de allerede er).

Men de skulle bare stå som golden(forgyldet) inde i techtree.

Og de er også i shoppen, alle prem tanks er tanks du køber med gold.. Jeg kan pt. anbefale T34 og Super pershing, samt lowe og IS6 som de umidbart bedste premium tanks, specielt hvis du grinder den nations heavy/medium linie som du køber en tank til.

De har forskellige fordele og ulemper lige som alle de almindelige tanks, Dog kan det være en god idé at spille spillet en del inden du køber den første tier8 premium tank, da det fucker dit team ret meget op hvis du køre tier8 i en tier8 match uden at vide hva fuck du laver..😉

Fearless

Elitebruger
Tilføjet:
04-04-2013 13:53:24
Svar/Indlæg:
4536/104
#35, en Premium tank giver dig extra credit indtægt, man kan lave 100-150k credits per battle med en premium lowe/T34/IS6 osv. normalt selv på premium account laver du ikke over 50k med en tier8 og derunder tank.

så den giver et ret stort boost i credit gain, + kan traine dit crew(fra samme nation/tank-class).

+ den kan optjene free exp for dig.

Men du har ret i at Gift shoppen, ikke har alle de premium tanks man kan få i sig, den fungere sådan at den køre rotation på hvilke ting du kan få lov at gifte til andre, altså kan du aldri købe alt det fra ingame shoppen i giftshoppen, Spørg mig ikke hvorfor.

Raskolnikov

Elitebruger
Tilføjet:
04-04-2013 14:12:09
Svar/Indlæg:
1321/45
Fearless Angel

Dine stats er afgjort pæne udfra dét du beskriver her i tråden. Jeg spiller selv WOT, da altid randoms og har aldrig været i en klan. Mindre end 1% af mine kampe har været i platoon.

Jeg synes egentlig jeg har pæne stats efter 12K kampe, men jeg får ALDRIG dine stats på randoms alene, og dét synes jeg du skylder at tilføje?

At du har så gode stats er uden tvivl ikke et tilfælde (læs: du er en god spiller) men kan, til dels, tilskrives at du spiller sammen med andre, gode spillere.

Eller tager jeg helt fejl? Hvordan er dine spil "fordelt" imellem randoms, clan og 2-3 mands platoons?

slaske6

Elitebruger
Tilføjet:
04-04-2013 15:18:41
Svar/Indlæg:
1571/39
for at have de høje stats ,kører man som regel i clanwars 🙂
radomspiller med eksempel 7 tier 10 vogne , er det umuligt at holde sig over 52 procent i stats ved at køre random , da man jo tit og ofte kører med total tåber ( næsten altid 3-4 vogne i et game )
vi kører også i platoons i vores hygge klan (klan BH), det vi som sådan sidder og venter er der skal komme 5 mands platon 😕

p0Pe

Elitebruger
Tilføjet:
04-04-2013 17:20:54
Svar/Indlæg:
3100/53
Bullshit:) kører man clanwars så kører man max 3 kampe om dagen i cw. Jovidst man kan spille i platoon og company, men hoveddelen af spillene bliver spillet i random.

Mine 400+ kampe i E-100 er for det meste randoms. Og der har jeg 64% winrate.

Det ER muligt at få gode stats i random.

slaske6

Elitebruger
Tilføjet:
04-04-2013 17:47:14
Svar/Indlæg:
1571/39

pope du er da så en af de spillere der kører E100 som jeg personlig syntes er en skod vogn sammen med mausen 😀 .
måske mit inlæg er misforstået . det er nemmere at holde stats oppe når man kører cw , som eksempel i pdd1 eller pdd2 .
en tank (mand) går jeg ikke udslaget i en kamp med 30 spillere 🙂 , derimod ville et platon med 5 spillere gøre en forskel :yes:
ydermere hvad er din stats så generalt overall

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af slaske6 d. 04-04-2013 17:49:33.

Raskolnikov

Elitebruger
Tilføjet:
04-04-2013 20:16:57
Svar/Indlæg:
1321/45

Jeg har aldrig gidet købe E100, men jeg har en WR på ca 55% i min E75.

Jeg benytter efterhånden aldrig mine tier IX / X, da de er for dyre i drift på randoms (man skulle tro folks taktiske evner ville stige i takt med tier, men nej 🤡 )

Btw, hvis nogen vil spille eller bare checke stats, så er jeg Donkralleone i WOT.

Fearless

Elitebruger
Tilføjet:
05-04-2013 12:01:55
Svar/Indlæg:
4536/104
#38 Ja det er self rigtigt men nåede selv 54-55% winrate uden toons, at nå meget højere det kræver noget arbejde, nogle platoon mates osv i mange tilfælde ja. Men du kan faktisk sagtens hente 55-65%+ winrate og høj win6/7 + efficiency hjem i solo også, har flere clanmates der har gjort det, du skal bare køre de rigtige tanks, og klare dig super godt/være generalt super god til spillet.

#39 da jeg spiller på US, er det faktisk ret begrænset hvor mange clanwars jeg har deltaget aktivt i, (Det er kl 2-4am vores tid).

Men generalt set giver det da 1-2% på et par tanks, nok neppe noget der rører sig på mine 13k+ battle stats dog.

#42 EU eller NA server ?.

Vi skulle alle tage og mødes på test serveren på et tidspunkt, så kan vi game lidt der (eventuelt et par platoons der timer ind sammen, eller et tank company.
Siden min main acc er US , så er det lidt svært at spille med den sammen med de fleste af jer.

Svaret blev redigeret 4 gange, sidst af Fearless Angel d. 05-04-2013 12:10:14.

slaske6

Elitebruger
Tilføjet:
05-04-2013 12:10:42
Svar/Indlæg:
1571/39
# 43 vil mene han spiller eu ligesom jeg , men er ikke helt sikker da jeg Pt sidder med mine skod bærbare i kina .
Så tjekke spillet helt ud ,kan jeg pt ikke gøre den næste tid , er jo ikke muligt for mig at spille 😀

Fearless

Elitebruger
Tilføjet:
05-04-2013 12:12:05
Svar/Indlæg:
4536/104
#44 China har også en server.. lav profil der, og kick some ass i Type59 (som de sikkert stadig har adgang til).. totalt op tier8 prem medium.

p0Pe

Elitebruger
Tilføjet:
05-04-2013 12:53:56
Svar/Indlæg:
3100/53
Mine overall stats er OK IMO. Det er mest opnået i random (Nok 98 % af mine kampe)

Ved ikke hvad jeg skal sige til at jeg har mere free xp end credits LOL

Whatever4ever

Superbruger
Tilføjet:
05-04-2013 13:56:32
Svar/Indlæg:
415/86

Har dog heller ikk' planer om at hoppe ned i en Premium tier 8 førend jeg engang når op omkring de tier 8 uanset, men om det så evt. vil ændre på mit game ift. at game med hoved under armen og stadig tåger rundt uden at vide hva' jeg laver, vil tiden jo så vise, er der jo ingen garanti for. 🤣

Overvejer dog at købe en Light, eller Medium Premium pt, da det jo ligesom er dér jeg er nået til, så at sige og for at prøve det, vel okay at have en Premium i hver klasse, eller det måske waste of money? 😕

Fint med et credit boost via en Premium tank, som så spøjst nok kun i nogle tilfælde i Gift Shoppen hedder Premium tank og in game (techtree) hedder de bare Elite tanks og er forgyldt (som du lige nævner i #36) og ka' kun købes for guld, men undre mig stadig over at jeg ingen steder på hjemmesiden ka' læse info om en Premium tank ift. at de har den der credit boots osv.
Er da muligt jeg bare ikk' ka' hitte det, eller også at der simpelthen intet er skrevet om dette og i bare har erfaret det ved at prøve jer frem og at gamet stadig er så nyt de ikk' er nået til det endnu (ved ikk' hvor gammelt WoT er pt.), hva' ved jeg.

. er lige faldet over denne side: http://wiki.worldoftanks.com/P... er dét hva' der er skrevet om Premium tanks? Lille detalje jeg lod mærke til på siden - tanks med en sort stjerne står beskrevet således: " are not planned to be in game" - hvorfor så overhoved har dem med på siden.?
Er mig nu bare lidt underligt at der ikk' på den officielle side står en beskrivelse af hva' en Premium tank er, nu med tanke på at de jo ikk' ligefrem er billige at anskaffe sig, så burde vel gøre lidt mere ud af at oplyse hva' det er folk køber, men igen, måske bare mig der ikk' ka' hitte det.

Fearless

Elitebruger
Tilføjet:
05-04-2013 15:44:05
Svar/Indlæg:
4536/104
#47 de 2 sorte stjernede kina tanks ,er fordi de kun eksistere på kina serveren (seperat server like russian er), mener sågar du skal være resident i kina for at ha adgang osv.

De andre man ikke kan købe pt. men som er der, er oftest gift tanks, som kan være givet til alpha/beta testers osv, men ikke er til salg mere.

De har bare smidt alle tanks op, så folk der har mulighed for at købe dem/ha fået dem, har stats/billeder på dem osv.

Raskolnikov

Elitebruger
Tilføjet:
05-04-2013 16:14:03
Svar/Indlæg:
1321/45
Min acc. er på EU. Har en overall WR lige omkring 55% (iflg Noobmeter)
http://www.noobmeter.com/playe...

Det er er pæne stats. Sjovt at se, at du heller ikke kan få en WR>50% i TigerH. Dén tank er bare en tabs-magnet 😳

Fearless

Elitebruger
Tilføjet:
05-04-2013 20:34:57
Svar/Indlæg:
4536/104

60%
well.. syntes nu ikke helt jeg kan følge jer i at tiger1 er svær at få høj win% i, og det var tilmed ikke lang tid efter jeg havde startet min account.
🙂

Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Fearless Angel d. 05-04-2013 20:35:51.

Raskolnikov

Elitebruger
Tilføjet:
06-04-2013 12:43:43
Svar/Indlæg:
1321/45

Jeg spillede også min TigerH tidligt i karrieren og grindede den op fra stock OG brawlede med den osv osv. Jeg véd det ikke, men de sidste 100-200 kampe er højere end 50%, men fortidens synder lader sig ikke fornægte i stats'ne 🤣

120 kampe og en WR på 60 er flot. Du kan da næsten ikke have startet ud med en stock tank?

Fearless

Elitebruger
Tilføjet:
06-04-2013 13:21:14
Svar/Indlæg:
4536/104
#51 jo det var før jeg var i store claner osv, så havde nada gold dengang, og har den holdning at jeg ALDRI konvertere exp for gold, da det er en moneysink, og jeg ikke er super rig.. + at der er grænser for hvor mange penge jeg vil smide på 1 game, tror jeg har brugt i nærheden af 250kr max, på WOT US server, i løbet af 2-2½ års spille tid (½ år i beta´en).

Læg meget mærke til min M6 stats, det var fra min første heavy grind, på non prem account osv, før jeg anede en skid om spillet, sølle 44% winrate på den.. hehe der er sket meget siden det er helt sikkert. Og lige pt har jeg kørt gennem den britiske heavy linie op til tier9 nu, med omkring 55-74% winrate per tank. Igen jeg bruger ikke free exp så jeg køre også stock tanks. 😉

Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Fearless Angel d. 06-04-2013 13:25:52.

p0Pe

Elitebruger
Tilføjet:
06-04-2013 13:31:17
Svar/Indlæg:
3100/53
Rigtige mænd har 1.000.000 free xp:D

Whatever4ever

Superbruger
Tilføjet:
07-04-2013 15:54:31
Svar/Indlæg:
415/86
Helt anden ting; andre der oplever at spillet crasher, som i lukker helt ned og man havner på skrivebordet - sjovt nok (og heldigvis da) sker det kun når jeg er i Garagen, men sker med jævne mellemrum?

Fearless

Elitebruger
Tilføjet:
07-04-2013 21:47:04
Svar/Indlæg:
4536/104
#54 er en nvidia gfx bug mig bekendt.
Roll tilbage til 306.97 driveren, så skulle problemet umidbart være løst.

Sker også for mig engang imellem, en skam warthunder kræver de nyere drivere for at køre uden at crashe for mig, da det betyder at jeg må leve med de random crash i tanks lidt i nu.

Sjakobsen42

Ny Bruger
Tilføjet:
08-04-2013 10:59:22
Svar/Indlæg:
4/1
Tak for alle tankerne og de gode ideer til løsningen af mit problem, jeg må indrømme jeg tog den lette løsning og accepterede tingenes tilstand... :)

Whatever4ever

Superbruger
Tilføjet:
08-04-2013 11:12:37
Svar/Indlæg:
415/86

Okay, må leve med det så, om ikk' andet indtil næste driver v. - hvis de da får det rettet i den, men rart at se det ikk' kun er hér det er galt, da jeg synes jeg har problemer nok 😕

Fearless

Elitebruger
Tilføjet:
08-04-2013 14:18:48
Svar/Indlæg:
4536/104
#56 + #57 prøv at subscribe til ham her.

http://www.youtube.com/watch?v...

han er vist sågar dansker.

Men der kan i i vært fald lære nogle ting i hans videos.

p0Pe

Elitebruger
Tilføjet:
08-04-2013 14:36:00
Svar/Indlæg:
3100/53

Det er han:) Han er i AOS, samme klan jeg befinder mig i.

Whatever4ever

Superbruger
Tilføjet:
08-04-2013 14:40:45
Svar/Indlæg:
415/86

Nice - vil jeg da lure på
Thx
🙂

myrizzle

Elitebruger
Tilføjet:
08-04-2013 16:03:06
Svar/Indlæg:
1895/41
Hvis jeg bare havde tid til at spille det der, så kunne det faktisk godt blive ret epic 🙂

Whatever4ever

Superbruger
Tilføjet:
08-04-2013 17:00:27
Svar/Indlæg:
415/86
Lige faldet over begrebet Mods, fandt denne video:
http://www.youtube.com/watch?f... - og en del af det ser da ret interessant ud, er det noget folk bruger?

Husker min tid med Wow, hvor tiden nærmest mere blev brugt på addons end på selve gamet, ku' gå hen og blive lidt det samme her måske 🤣

Nogen der ka' anbefales evt?

Fearless

Elitebruger
Tilføjet:
08-04-2013 19:04:53
Svar/Indlæg:
4536/104
#62 pas på med dem, mener de er blevet ulovlige-(banable) (nogle af dem) på EU og russisk server. Tror det er bedst at læse op på hvilke du må bruge og hvilke du ikke må hvis det er.

Kan dog anbefale 3 mods der normalt set ikke er banable at bruge. Hitbox skin/mod (viser weakspots på div tanks) nem måde at lære weakspots i hovedet på, god til nybegryndere.

Zoom mod, så du kan zoome mere ud(kan også have et minimap mod med sig hvor du kan zoome ind og ud i minimap).
og
Jimbo´s Corsair mod.

Eventuelt spice det hele op med en gang XVM(kan være tricky at install). men XVM er rar til at se stats på med/modspillere med.

De har førhen ikke været banable at bruge, og ikke beregende for cheats, MEN på det sidste er der kommet 1-2 nye mods som er decideret unfair/cheats, og med dem har WG så vidt jeg har forstået gjort nogle mods ulovlige/banable at bruge. Undersøg derfor nøje dette inden du benytter dem.

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Fearless Angel d. 08-04-2013 19:05:33.

Whatever4ever

Superbruger
Tilføjet:
08-04-2013 22:13:50
Svar/Indlæg:
415/86

Ja hvis de ligefrem er ulovlige, så det jo ikk' smart, men så også okay, hvis nogle er, for er jo nok ikk' bare for sjov de er blevet det.
Men tog et sats og installerede Beals 4 3, hva' var ret nemt, gjorde det næsten helt selv, samt der også er XVM.

Men det ska' jeg da godt nok ha' væk igen - der er da nogle ting jeg synes er nice, men til gengæld så står jeg af overfor bl.a dens rockmusik (ikk' at jeg har noget mod rock, tvært imod), men synes nu det originale musik og okay og Duke Nukem gider jeg da godt nok heller ikk' at høre på, samt Garagen ligner jeg ved ikk' hva'... 🤣

Så leger lidt med tanken om at finde dem hver for sig, dem jeg synes om, men ka' desværre ikk' hitte dem alle, fx så ka' jeg ikkø hitte DamagePanel der bruges som også bruges i andre Compilations og om man bare ka' snuppe selve swf og xml filerne og smide ind i Flash mappen og det så køre, eller om der evt. høre mere til den ved jeg så ikk' - ikk' prøvet endnu...

Den dér Hitbox du er inde på ka' jeg heller ikk' finde nogen steder, eneste jeg fandt var noget til en Tiger og kun dén... hmm...

Mht. ulovlige, så er jeg måske lidt naiv, men tænker at hvis det er tilgængelig på Curse, så må de bruges... 🙂

Fearless

Elitebruger
Tilføjet:
26-04-2013 11:53:31
Svar/Indlæg:
4536/104
#64 er detsværrer ikke så meget inde i mods mere, brugte i mine nye dage, et hitbox skin til at lære weakspots, + brugte et par andre mods i en enkelt patch for lang tid siden, men bryder mig faktisk ikke om mods, kan bedrer lide det clean look.

Du kan jo eventuelt kigge i min livestream.
Pm mig hvis det har interrasse. Streamer 720p 25fps på Twitch tv nogle gange. 😉

Cmose

Overclocker
Tilføjet:
24-05-2013 14:04:52
Svar/Indlæg:
28/4
Så vidt jeg ved så er det ikke muligt at flytte en account fra en server til en anden, gamer selv world of tanks meget, og da jeg skulle game med en af mine kammerater mig (US server) ham (EU server) kunne det selfølgelig ikke lade sig gøre så derfor prøvede jeg at installere EU serveren og prøvede at logge ind med min US account... Men det kunne jeg ikke skulle også selv starte helt forfra på EU serveren.. 🙂

Dolph

Superbruger
Tilføjet:
24-05-2013 15:14:37
Svar/Indlæg:
655/39
Hvis det er spiller jeg også "lidt" wot, så skulle der være nogen der var interesseret, så kan i da bare add mig. 🙂

sko

Elitebruger
Tilføjet:
24-05-2013 19:33:29
Svar/Indlæg:
1954/464
Er jeg den eneste der synes at arty efterhånden ødelægger det spil?

Fearless

Elitebruger
Tilføjet:
24-05-2013 22:39:59
Svar/Indlæg:
4536/104

#67, sådan skal et signature/stat overview laves.. 😉

#68, det har altid været et problem, men bare vent, de bliver nerfed hæftigt i 8,6 patchen, @i løbet af 1½ måned fra nu.

Derudover kan man jo lære at tage cover når dette er muligt.. men jo generalt kan de fleste ikke lide arty i det spil.

Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af Fearless Angel d. 24-05-2013 22:43:42.

skaterpete

Superbruger
Tilføjet:
24-05-2013 23:01:16
Svar/Indlæg:
124/8
siema

det værste ved wot er som andre er inde på at de fleste spillere er totalt hjernedøde. 😲 🤡 😴 😩

og så kommer vi alle af en eller anden magisk grund på taberholdet min 7/10 gange og alligevel har alle en w/r på ca 50%....hmmm...?

wot er ligeså sjovt som det er frustrerende og det værste er alle de nerfs, som jeg synes rammer hovedsageligt de tanks jeg har grindet 🙂

jeg hedder McBOOM og kører lights og suitype

ps. hvis der er nogen der gider at lave en hwt kanal på raidcall eller andet gratishalløjs ku det da godt være meget sjovt at drop forbi

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af skaterpete d. 24-05-2013 23:03:29.

Fearless

Elitebruger
Tilføjet:
26-05-2013 19:49:44
Svar/Indlæg:
4536/104
#70 på EU eller US server ?..

Cmose

Overclocker
Tilføjet:
29-05-2013 09:18:13
Svar/Indlæg:
28/4
Hvilken server spiller i drenge på ???

sko

Elitebruger
Tilføjet:
29-05-2013 09:59:17
Svar/Indlæg:
1954/464
# 72

jeg spiller på Eu

# 69

det er fint nok med cover.
og jeg har heller ikke noget imod arty.

det jeg synes er ganske irriterende er f.eks. når der er 5 stk. Tier 7-8 arty, og banen er en af de åbne.

så er det bare at vente på at man bliver spottet, og derefter så går der vel ganske få sekunder før granaterne regner ned over en.

synes det er ok hvis der f.eks. var 2 stk. arty.

men at der er 5 er jo fuldstændig latterligt.

Cmose

Overclocker
Tilføjet:
29-05-2013 21:21:40
Svar/Indlæg:
28/4
# 73

Kan godt forstå dig! spiller selv arty engang imellem (tier 3) og altså jeg synes og selv det er for meget og alt for mange på en bane! specielt i de større tiers hvor omkostninger for ens tanks koster ekstremt meget....
Håber selv at wargaming gør noget ved det 😕

Fearless

Elitebruger
Tilføjet:
30-05-2013 09:52:32
Svar/Indlæg:
4536/104
#72 har acc på begge servers.

#73/74 i skriver bare hvis vi skal ta et par games en dag.
😉

sko

Elitebruger
Tilføjet:
30-05-2013 09:59:50
Svar/Indlæg:
1954/464
# 75

hvad er dit ingame nick?

Cmose

Overclocker
Tilføjet:
30-05-2013 21:33:54
Svar/Indlæg:
28/4
# 75 kan vi sagtens finde du af, spiller selv på US server 🙂

Fearless

Elitebruger
Tilføjet:
31-05-2013 06:47:06
Svar/Indlæg:
4536/104
Der er også 8.6 test servere oppe nu hvis det er, så kunne vi alle game på samme server (med lige de tanks vi ville) hvis det er. 😉

sko

Elitebruger
Tilføjet:
31-05-2013 15:00:12
Svar/Indlæg:
1954/464
har lige addet jer på WoT

🙂

Cmose

Overclocker
Tilføjet:
31-05-2013 15:52:02
Svar/Indlæg:
28/4
hvad synes i om at der kommer tier X arty nu ?? er det for op eller hvad siger i ? jeg synes selv at det er latterligt...:P

Fearless

Elitebruger
Tilføjet:
31-05-2013 16:39:49
Svar/Indlæg:
4536/104
#79/80 har været på wot test2 serveren hele dagen.

#80, Tja de er jo også(alle sammen) blevet mega nerfed, så at der er tier10 i stedet for 8 når de nye tier10 tilmed er dårligere end de gamle tier 8 har jeg som sådan set intet mod.

Min 261 er i hvert fald ikke særlig god mere, og S51 er utrolig ringe efter patchen.

og du kan ikke baseret et tier navn, på om noget er OP eller ej. Deres shell traveltime er blevet markant dårligere, og samme med rld time og overall accuracy.
Hvilket gælder for alle arty´erne.

Det at der nu er samme tier arty som normale tanks, gør det bare nemmere at platoone op uden at folk bringer shit tanks ind i high tier games fordi de ikke fatter hvordan Matchmakeren virker. Så jeg ser det som en udjævning/opgradering af matchmakeren og ikke nogen arty buff/nerf, ARty nerfed er kommet på helt andre måder (overall rld nerf/HE nerf/shelltime/accuracy osv).

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Fearless Angel d. 31-05-2013 16:42:56.

Cmose

Overclocker
Tilføjet:
31-05-2013 17:12:06
Svar/Indlæg:
28/4
okay :) har ikke selv prøvet test serveren endnu :) men tak for det godt og informative svar! 🙂

sko

Elitebruger
Tilføjet:
31-05-2013 17:54:11
Svar/Indlæg:
1954/464
Har ikke lige haft tid idag.

Regner med i aften engang

Eskimoen

Overclocker
Tilføjet:
05-08-2013 20:53:45