Ville høre om der er nogen der kender noget til Saitek x52. Har set mig varmt på sådan et. Vil høre hvordan fly stik generelt fungere sammen med spil som BF 3 og Arma 3( eller om det ville komme til at supporte det) Tiden er kommet til at prøve fly stick, da jeg synes arma 3 er total svært at styre, når man flyver. Eneste minus umiddelbart er der ikke er force feedback på sådan en 😕 Regner dog også med at prøve rigtige fly simulator spil også. Så kom hid fly eksperter😉
Det er der ingen problemer med og det er bare at lave den rigtige profil i den software man kan download til profiler fra Saitek. Mht force feedback, så er det en gimmick, der er mere til irritation end nytte IMO. Jeg har haft force feedback joystick men gik fra dem da deres input for for upålidelig og deres "dead-zone" for stor - andre gange fik hele gimmicken bare amok og var til stor gene.
Hvis du leder efter sådan et sæt, så har jeg den lidt ældre udgave Saitek X45 komplet i superb stand og brugt utroligt lidt (under 24timer sammenlagt". Det er nogle år, men har blot stået ubrugt på en hylde. Det kan hentes for en 100 lap :)
#1 Tak for input 🙂 Er også det med profiler som jeg tænker på, så man ikke skal til at sætte det hele op manuelt. Tror du har ret i det med force feedback. Måske det ikke er så vigtig endda. Tak for dit tilbud, tænker da lidt over det 😉