Test: NoonTec Rio

Litteratur d.  17. april. 2013, skrevet af Bonghætte
Vist: 6484 gange.

Bonghætte
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-04-2013 08:15:00
Svar/Indlæg:
1271/38
Noontec er ude med et par prisbillige in-ear designer høretelefoner, men kan de spille musik?

Læs mere her: http://hwt.dk/LiteratureDetail...
Burgurne
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-04-2013 01:36:48
Svar/Indlæg:
5872/1286
Det er en ganske nydelig test af et produkt vi nok er mange der bruger. Synd dit udvalg af in-ear sammenligninger ikke er større, for du går virkelig op i detaljer.
Måske når der kommer flere sæt til tests, vil sammenligningen vokse. Jeg selv bruger Creatives In-ear (i den billige ende), og er tilfreds med dem, men alt kan jo gøres bedre.

God og velskrevet test 🙂


Ferns
 
Korrekturlæser
Tilføjet:
18-04-2013 06:41:06
Svar/Indlæg:
1442/81
Fuldstændig enig med Burgurne, der er ingen tvivl om at du skriver fine detaljerede tests. Jeg håber du forsætter i lang tid fremover.

Fortsæt den go'e stil 🙂


Bonghætte
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-04-2013 10:14:48
Svar/Indlæg:
1271/38
Takker mange gange for de pæne ord 🙂

Hovedårsagen til jeg ikke har andet in-ear at sammenligne med, er at jeg ikke kan holde ud at have dem i øret i længere tid ad gangen. For det første kan jeg høre alt hvad ledningen kommer i kontakt med, men jeg synes også musikken har en tendens til at blive for moderne 'boomy'.

Jeg holder mig derfor til åbne og halvåbne hovedtelefoner. Det er selvfølgelig en personlig præference, og går ikke ud over testen som sådan, da det er lyden jeg skal teste og ikke mit forhold til ørepropper. 🙂
- Det skal dog siges jeg har hørt nogle Sennheisere i 250-300 kroners klassen som lød ganske fornuftigt, hvorfor jeg også nævner dette i konklusionen.

Da lydoplevelser er meget subjektive forsøger jeg at se det fra så mange perspektiver som muligt. Hvis der er forslag til forbedringer eller andre testmetoder er de meget velkomne! Jeg er stadig meget grøn i feltet.


Burgurne
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-04-2013 15:35:22
Svar/Indlæg:
5872/1286
Grunden til jeg bruger in-ear er at jeg arbejder på en fabrik, med en del larm, og derfor er åbne og halvåbne hørebøffer ikke en mulighed.
Derfor er jeg (næsten) kun interesseret i sammenligning med andre in-ear produkter 🙂