Overvejer Boxer

Hyggehjørnet d.  02. april. 2013, skrevet af MSJ1982
Vist: 4129 gange.

MSJ1982

Elitebruger
Tilføjet:
02-04-2013 17:10:18
Svar/Indlæg:
3577/353
Jeg skal til at spare lidt penge på mit forbrug, og har overvejet at skifte over til Boxer tv.

Jeg har PT Waoo3 tror jeg det hedder med 40/40 og stor TV Pakke, Og det køre fint, men jeg giver omkring 2.000 i Kvartallet, hvilket jeg syntes er for meget til mig...

Jeg regner med at beholde internet hos Seas altså den mindste forbindelse de har, og så Boxer..

men hvad kræver det, skal man have en antenne på huset, for bor jo til leje og tvivler på at jeg må sætte noget op, så skal det være ude bagved i mit skur, men det igger i en skov :/

Og hvad med Tv der skal vel være så der er plads til sådan et bokser kort`?

Hvad har i andre og hvad betaler i?
Syntes i at det er dyrt?

Jeg har alt rigeligt net til mit forbrug, og har godt nok ca 100 kanaler når man regner alle regionerne med, men ser max 10 af alle de kanaler og Viasat er ikke en del af pakken :(
jønner

Elitebruger
Tilføjet:
02-04-2013 17:15:27
Svar/Indlæg:
1084/13
har haft Boxer tv sat til et ældre tv med en alm. stue antenne (ved ikke om det giver bedre billede med de digitale stue antenner)
der fik jeg bare en ekstern box så kørte det
det eneste du skal være opmærksom på at de priser de kører med i kampagnerne er uden kort afgift så det bliver lidt dyrere

MSJ1982

Elitebruger
Tilføjet:
02-04-2013 18:13:50
Svar/Indlæg:
3577/353
Almindelig stue antenne?

jønner

Elitebruger
Tilføjet:
02-04-2013 19:31:23
Svar/Indlæg:
1084/13
Ja det brugte jeg

Fonzi

Superbruger
Tilføjet:
02-04-2013 20:17:30
Svar/Indlæg:
262/18
Min forældre har det... Lidt endnu.

De bruger også en ekstern box til deres fjernsyn - de er nu på deres tredje da de andre to havde det med at fryse.

Den tredje ser ud til at virke, men det har også været en hård kamp at komme så langt - især da man mister alt man har optaget hver gang man skifter. Det helt store minus er at de absolut ikke har nogen kundeservice - prøv at checke Trustpilot - at vente 1,5 time i telefonen er meget normalt.

Selv om du ikke skal bruge en ekstern boks, så skal du spørge dig selv om du gider at tage det gamble - hvis nu noget går galt.

Om alle omstændigheder har de nu opsagt abonnementet hos Boxer.

Til info kan en digital stueantenne med forstærker fås for relativt få penge.

sesam

Elitebruger
Tilføjet:
02-04-2013 21:40:42
Svar/Indlæg:
2516/381
Ville også have boxer, men endte med den stor danmarks pakke fra viasat.

til 199kr på måned, plus kort, tror det ender på 265kr på måned.

Men så er der også pænt mange flere kanaler end ved boxer, prisen gælder så kun i 12 måneder, men så skifter jeg igen

MSJ1982

Elitebruger
Tilføjet:
04-04-2013 11:53:25
Svar/Indlæg:
3577/353
#5 Så skal man have sat en Parabol op :/

Jeg kunne osse bate opsige denne Tv pakke, g få en Viasat pakke fra Waoo, men er i tvivl om hvad prisen bliver :(

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af MSJ1982 d. 04-04-2013 11:54:13.

Prebbish

Superbruger
Tilføjet:
04-04-2013 13:12:17
Svar/Indlæg:
648/5
Du kan evt. også opsige TV-pakken og købe Viaplay. Det koster 229,- om måneden med TV + Film + Sport. Så kan du se live TV eller streame den film, TV serie du har lyst til. Jeg har haft det i den gratis prøveperiode, og synes faktisk det virker rigtig godt.

http://viaplay.dk/

Springer

Elitebruger
Tilføjet:
04-04-2013 15:09:01
Svar/Indlæg:
765/28
Jeg bruger boxer og er helt tilfreds med det, - men nu bruger jeg kun TV2 fra boxer, da jeg næster at betale 200+ kr om måneden for at se reklamer. Serier og film ser jeg via Netflix.

Med hensyn til kundeservice, så har jeg altid kommet hurtigt igennem til dem.

E2X

Elitebruger
Tilføjet:
04-04-2013 16:47:58
Svar/Indlæg:
4018/217
Jeg vil starte med at sige at jeg sagens kan forstå dig. Jeg har selv været igennem den samme proces. Især det at man skal betale hver 3. måned sutter røv, især hvis man skal betale forud. For så låner man gratis sine penge ud til sit internet/tv-selskab.
Jeg vil anbefale dig at afsøge markedet og se om du kan få dækket dit serie og film behov via en stremingstjeneste da det er langt billigere, samt du slipper for alle reklamerne. Kan ikke forstå at der er nogen der gider at se film og reklamer i Dansk tv med alle de reklamer.

Hvis du absolut vil se tv fordi du fx har brug for nyheder eller sport så skal du have et tv med digital tuner. Så kan du prøve at købe en "digital" (der findes ikke digitale antenner) antenne til dit tv og søge efter kanaler. Hvis du kan se DR´s kanaler så brude du også kunne se boxers.

Du skal have et tv med dvb-t mpeg4 tuner for at se sd kanaler og du skal have dvb-t2 for at se hd kanaler.

Den gang jeg var hos boxer var der altid kort ventetid og servicen var god, men meget tyder på at desværre har ændret sig.

MSJ1982

Elitebruger
Tilføjet:
04-04-2013 19:38:11
Svar/Indlæg:
3577/353
Ja det er jo nok mest nyheder og sport der bliver set, ser stort set ikke serier på tv'et kun via mit Medie center.

Mit tv har desværre kun analog indgang, og er egentligt røv træt af det da det os kun har 1 Hdmi indgang, men vil hellere spare lidt på Tv/internet, og s evt spare lidt op til vi går den mørke tid imøde igen :)

Jeg tror en parabol er udelukket her, den skal vel pege 1 grad syd, eller husker jeg forkert, det eneste sted den kan side er ude i haven og der står altså bare en skov :(

Det største problem ja det er at den lorte regning kommer hver 3 måned samtidig med El regningen, det er dælme mange penge, har ikke noget budget, så det er ikke så smart :(

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af MSJ1982 d. 04-04-2013 19:39:26.