Har en udfordring med tilslutning af tre skærme, sammen med et ATI FirePro 2460 grafikkort.
Hvordan får jeg tilsluttet disse tre skærme, så jeg kan dele/sprede skrivebordet ud på alle tre skærme?
2x SAMSUNG SYNCMASTER S24A450BW 24" m. DVI 1x SAMSUNG SYNCMASTER LS27B550D 27" m. HDMI
Har brugt de medfølgende mini displayport ->DVI adaptere som fulgte med grafikkortet. (slå man model nummeret: KS30009-131 Rev A2-4.1 op skulle alle 4 mini displayport adaptere være passive: http://www.accellcables.com/B0... )
Er det korrekt forstået at man SKAL have en aktiv mini displayport adapter før grafikkortet forstår hvilken skærm som er primær, hvor resten af de tilsluttede skærme kan være med passive mini displayporte adaptere?
Får jeg kan nemlig kun få billede på de to ens skærme, min tanke er at købe en aktiv mini displayport adapter og lave følgende setup:
Grafikkort porte: Port0->Aktiv mini displayport-> SYNCMASTER LS27B550D med HDMI
Port1->Passiv mini displayport-> SYNCMASTER S24A450BW med DVI
Port2->Passiv mini displayport-> SYNCMASTER S24A450BW med DVI
Så vidt jeg husker skal du have mindst en aktiv displayport før det virker.. Ellers tror jeg bare at kortet tror du har sat 3 Dvi/hdmi kabler til som man ikke kan.
Jeg har et setup med 3+ skærme. Du kan max have 2 'passive' skærme pr grafikkort. Jeg har pt 2 på mit intel (igp) og 2 på mit nvidia da jeg synes de aktive adaptere er lort (der sker alt for mange mærkelige ting når man bruger dem).