WD TV Live G3

Media Center d.  05. april. 2013, skrevet af MikeyR
Vist: 4614 gange.

MikeyR
 
Overclocker
Tilføjet:
05-04-2013 00:38:12
Svar/Indlæg:
19/6
Hej HWT.dk
Jeg har overvejer kraftig at købe WD TV LIVE G3
http://www.komplett.dk/k/ki.as...

Ville gerne høre om der er nogen der ejer sådan en lille kasse, og hvad de synes om den? Jeg ser en del netflix og henter også jævnlig film ned både i .iso og .avi.. Kan den afspille .iso filer uden problemer?

Ville gerne høre om der er nogen der ved om den kan se streams fra www.twitch.tv da jeg følger meget med i LoL, og det ville derfor ville derfor være vild fedt hvis den er i stand til at kunne se streams fra den side.

Mange tak for hjælpen 🙂

TL;DR Hvad synes i om WD TV? Kan den afspille .iso? kan den se streams fra www.twitch.tv

unnamet
 
Passiv Hwt crew
Tilføjet:
05-04-2013 08:11:03
Svar/Indlæg:
5258/240
Jeg har sådan en fætter og er generelt glad for den. Den spiser alle mine filer fra min nas. Netflix har jeg ikke prøvet og mht twitch ved jeg ikke. Men mit bud er nej. Hvis siden har et rrs fead kan den godt


Stump1221
 
Nørd
Tilføjet:
05-04-2013 08:15:00
Svar/Indlæg:
264/8
Netflix virker ihvertfald super godt kan jeg sige :)


MadsH
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-04-2013 08:47:49
Svar/Indlæg:
1915/57
Jeg har en og er rigtig glad for den. Den æder alt eller tæt på. På lydsiden kan den ikke tage true hdma (dts ) men den smider core dts igennem via hdmi passthrough. True dolby HD klare den fint. Netflix funger fint. Jeg henter ind fra min nas og opsætningen var lige til. Jeg har dog smidt custom theme på og laver movie sheets med thumbgen. Det er lige en tand (eller 7) federe end standard themet og når den selv henter genre og film covers ned.
Twitch aner jeg intet om,men ved at man kan lave tricket med evt en vpn og få udbuddet i andre lande.


MikeyR
 
Overclocker
Tilføjet:
05-04-2013 09:57:17
Svar/Indlæg:
19/6
Okay, jeg siger mange tak for svarene!
Så indtil videre skal jeg ikke gå ud fra at jeg kan få twitch.tv til at fungere på, uden at rode en del med det 😕
Men der skal jo også være nogle udfordringer i livet før det er sjovt 🙂

Jeg tror lige jeg giver den en dags overvejelse mere, om jeg ville købe den lille boks, og så må vi se hvad det bliver til 😉


ZnarF
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-04-2013 19:37:19
Svar/Indlæg:
1058/59
Ikke for at stjæle tråden - men lige et tillægsspørgsmål. Der er en app til at styre over wifi, gør det ir fjernbetjeningen helt overflødig - dvs. at jeg kan stille boksen i et skab/bag tv'et?


ParadoXX
 
Superbruger
Tilføjet:
05-04-2013 20:39:36
Svar/Indlæg:
185/2
#5 Jep