Superbruger
Tilføjet:
06-04-2013 15:55:31
Svar/Indlæg:
415/86
Hey there
Har en SSD til OS samt div. programmer og en HDD til spil og musik - men synes der er en tendens til at i alle spil at FPS dropper under de 30, som jo så resultere i noget af et hak - hva' er ret så træls!...
Det underlige er at det ændre nada om jeg køre spillet i ultra max settings, eller low af lowest, så konkludere af dette at det ikk' er et grafikkorts problem...
Har så i aftes slettet en masse på SSD'en (også noget jeg reelt ikk' ville, men nødvendigt) for at få plads til et spil jeg tænkte at prøve og afvikle det fra SSD fremfor på HDD, for at se om det ville gøre en forskel - valgte spillet WorldofTanks da jeg lige er begyndt at game dette og netop har samme problem...
Hva' det så gjorde, nu køre det, endnu ikk' oplevet at kommer under 30FPS ved Høj settings og ingen hak/lag (spørgsmålet er jo om problemet er net forbindelse relateret, eller kun er internt hardware)
Bevares får da mindre gennemsnitlige FPS jo højere jeg sætter sættings, men ligger typisk lige under 40-60FPS ved Max settings, selv om den der auto-detekter foreslår Høj - men dette er jo kun ift. grafikkortet, så...
EDIT: Spøjst nok så foreslår Auto-detekter nu Max settings...
Har nogen oplevet noget tilsvarende og har et bud på hva' dælen der er galt, for tænker der må jo være noget "flaskehals" et eller andet sted ift. forbindelsen mellem de to diske - men hva' har jeg ingen anelse om, men ville da mene at det ikk' burde være et problem i det hele taget, sku' jo bare sparke røv derud af på enten Max/Høj eller Medium settings alt afhængig af spillet jo selvfølgelig..
Synes ikk' lige pt. jeg har 5000k til 2 stik SSD a 500GB for at kunne smide dem alle over på dem istedet, så hvis nogen havde en løsning ville det gøre mig til en glad mand?
Tråden blev redigeret 2 gange, sidst af Whatever4ever d. 06-04-2013 16:09:08.