#29 Ja den bliver lidt varm endnu, men det er jo trods alt under stress test, så jeg er ikke bekymret over at køre det OC 24/7. Det bedste er jo så at pga. min bus clock, kommer min cpu aldrig under 1.715Hz, hvilket jeg er godt tilfreds med.
Det med min 107.2 bus, tror jeg hænger en hel del sammen med, at det er 2400MHz ram som jeg vælger at clocke ned, og så stramme mine timings i stedet for.
Jeg skal desværre op på den vcore for at være stabil med Prime 95/OCCT kørende samtidig med diverse sensorer logs kørende, samt kunne surfe på nettet og have Youtube kørende med HD materiale i baggrunden 😲 Så jeg ved den er STABIL 🤣
Lige nu er alle indianer tricks i min Bios mht. strømstyring sat op, men dem vil jeg prøve at skrue lidt ned for, men holde vcore oppe, for at se hvor der kan "spares". Min PLL skal i hvert fald ned, for den står til 1,9 kan jeg se i AI Suite, jeg bruger dog ikke AI til selve OC'et, jeg plejer at køre det hele direkte fra Bios og har først lige installeret AI Suite i dag.
#30 Du kan da få lov at se billeder af min afsluttende planslibning, det blev faktisk OK.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af ParadoXX d. 11-04-2013 16:19:00.