Jeg har et Antec 1200 kabinet, hvor i der bl.a. sidder en i7-3820 3.6 Ghz cpu der vandkølet med Corsairs H100i. Bundkortet er et Sabertooth X79 med 32 GB low profile RAM.
Hvordan får jeg de blæsere der følger med til at jeg overhovedet ikke kan høre dem?
Er det et nyt kabinet der skal til?
Jeg vil virkelig gerne have input til et ekstremt støjsvagt kabinet, der lever op til ordsproget "må gerne ses, men absolut ikke høres". 🙂
Tjaa.. mine diske er nye, men den mekaniske "støj" er tydelig at høre.. ikke nogle mislyde, men statiske lyd... hører en smule anderledes lyd, når diskene bruges..
#5 ser det mere som et udtryk for hvor stille resten af maskinen er.
Min fil/musik server har samme "defekt"; når der skal tilgåes filer på et af de mekaniske drev kan jeg høre det spinne op. Kabinettet er dog ikke lydisoleret på nogen måde.
Beklager jeg først er vendt tilbage nu, men har haft lidt travlt.
Jeg har EVGA 470 grafikkort. Det skal også siges at jeg har downloadet Corsairs LINK program til vandkølingen.
Den sidste ting er at jeg har disablet al blæser styring i BIOS. Undtagen for de 2 blæsere der er tilknyttet vandkølingen og det så ud til at hjælpe. Samt jeg har hevet stikket ud til blæseren i "taget" af mit kabinet. Den larmede også.
Det mest irriternede er at Corsairs LINK program også gerne vil styre mit grafikkort, det skal det IKKE. 😕