Som #8 siger så er antennen ikke det bedste og har ligger for det meste på 2-3streger ud af de 4 der er mulige, men folk får altid smserne samt fin signal når du snakker med folk, nu bruger jeg ikke så meget min til internet, men mit wifi ligger mellem 20-24m/bit på en 30m/bit forbindelse og det er ca. 4 meter fra modemmet det er målt.
For mig virker skærm og touch virkelig godt og har ikke problemer med at den ikke reagere, selvom min skærm er total smadret efter jeg blev lidt vild over et superbrugsen APP og smed den hen af gulvet og ind i væggen 😉
Dog skal det siges bruges den i meget kraftig regnvejr kan touchen overhovedet ikke finde ud af det, hvis vandet bare står ned på skærmen og den bliver nogenlunde dækket.
Har brugt min en del i vand og har vist en del gange at den nem kan ligge i vand i 5min uden der sker noget, men ikke efter skærmen er smadret 😛
Men skulle jeg skifte ville jeg også gå efter en Xperia V som #8..
Edit: Angående strøm forbruget har jeg baggrundslys, data og wifi fra og tænder det når det skal bruges, snakker ikke mere end 5-10min hver dag og skriver 50smser og den kan holde op til flere dage for mig, det længeste er oppe omkring 5dage uden en ladning.
Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af Mitsu d. 11-04-2013 13:10:15.