Hej. Har lige skiftet min kabinet ud med et Cooler master Haf 932 fra et Antec three hundred.
Og nu har jeg pluselig 10-12 grader mere på det øverste kort. 92 grader ca ved battlefield 3. Kan ikke rigtig få det til at hænge sammen da det nye kabinet gerne skulle have noget bedre airflow???
#8 Det hjælper heller ikke 😕 #9 Ja det har jeg også tænkt på, men har også prøvet at skifte kort og det er helt det samme. Så ville være lidt mærkeligt at det lige er ved begge kort det skal skiftets.
Har lige prøvet med nyt kølepaster men det hjalp heller ikke 😩
Din blæser du har i siden af kabinettet der blæser ind på grafikkortene, prøv at vende den så den suger ud. Det lader til at de windforce kølere på kortene ikke får ledt varmen ordentlig ud, så ved bare at tilføre mere kold luft så bliver varmen hvirvlet rundt og kommer ikke ud.
Hvis du har kabinetsiden af hvad er temperaturen så ? Hvis gfx temperaturen da stadig er så høj tænker jeg mere på om det er gfx der er problemet. Hvad er temperaturen på det andet kort i det nye kabinet ? Også varmere ?
Kan det passe, at der ikke er mellemrum mellem de to grafikkort?
Jeg har nemlig et lign. setup med blæsere i mit Sharkoon Tarea, men jeg har et frit slot i mellem grafikkortene (hvilket giver mulighed for bedre sug i blæserne).