Seagate 250 GB (9sd2a2-500)

HDD/SSD/RAM d.  18. april. 2013, skrevet af JegVil!
Vist: 1080 gange.

JegVil!
 
Enthusiast
Tilføjet:
18-04-2013 21:43:55
Svar/Indlæg:
44/17


Hej Hwt.

står med en HDD ekst. harddisk som ikke kan godkendes af Windows (7)

har selvfølgelig undersøgt lidt selv og har prøvet at sætte den i andre pc'er uden held.
så har jeg prøver at opdater driver for denne enhed, virkede ikke. så har jeg prøvet følge dette link

skriver: Windows har stoppet enheden, da den har rapporteret fejl. (Kode 43)

Håber virkelig nogle måske kan hjælpe mig så jeg kan få de billeder/filer tilbage på min pc.

Tak på forhånd 😳


Windows har stoppet enheden, da den har rapporteret fejl. (Kode 43)
Anbefalet løsning

En af de drivere, der kontrollerer enheden, har givet besked til operativsystemet om, at der er opstået en fejl i enheden.

Hvis du allerede har kørt guiden Fejlfinding, kan du muligvis finde flere oplysninger om diagnosticering af problemet i dokumentationen til hardwaren.
JegVil!
 
Enthusiast
Tilføjet:
18-04-2013 23:27:37
Svar/Indlæg:
44/17
har lige prøvet af sætte anden USB-kabel i

- Harddisken starter op og med lys, derefter er det ligesom den slukker og derved slukker lyset også. der gjorder den 3 gange.

så 4 gang prøvede jeg med let banken hvor den forsætter med at kører uden at lukke ned igen. men der popper ikke noget op overhove og kan heller ikke finde den på PC'en.

det vil sige jeg kan ikke se den i enhedshåndtering eller under > denne computer og heller ikke skub USB'en den ud. ??

også kan jeg se den kander harddisken for : Unknown Device - når pc'en skriver Enhedsdriverprogrammet blev ikke installeret

sukk 😢

nogle forslag til mit næste forsøg på at få mine filer ud??


Selas
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2013 17:41:18
Svar/Indlæg:
2845/91
Jeg har flere gange fikset lignende problemer ved at skille boksen fra og sætte HDD direkte til intel controlleren på mit bundkort og så kører checkdisk eller noget.

Men du mister evt. reklamationsret på den.