Jeg har gjort det dumme at opdatere min samsung galaxy s2 med det nye Andriod 4.1.2 fra det gamle Gingerbread system.
Og min telefon gik fra den bedste telefon til den værste.. ( ifølge min verden :) ). Jeg mere end Hader det nye design, mit strømforbrug er en jokem, og ja så kan jeg ikke skrive smsér ret hurtigt, for ellers opfanger mobilen ikke at jeg trykker på tasterne... så ja jeg har enlig lyst til at hente min gamle nokia 3200 frem igen...
Så nu er jeg Meget desperat fr at få det gamle Android system tilbage. Jeg har læst en masse guides til hvordan man kan gøre dette, ja oven i købet fundet nogle ret gode youtube klips.
Mit problem er så bare nu at jeg ikke kan finde en version som passer til min telefon.
Så jeg håber der sidder en mobil Haj eller to her på siden som kunne være villig til at give mig en hånd.
#1-2 Jeg lavede en reset i går, og det har hjulpet en smule på strømforbruget, men det skal lieg siges at jeg ingen apps har sat op så tænker at det har noget sige. Dog hjalp factory reset ikke på det "klamme" design (igen efter min mening) :)
Vil lige starte med at undskylde den mangle resons, har haft et par dårlige dage på arbejded, så magtet ikke lige ar arbejde med mobilen.
Men i går kastede jeg mig så ud i det. Det lykkedes mig at installere en 2.3.5 Gingerbread version, som bare køre helt fantastisk :). 2..3.6 kunne jeg ikke få til at fungere, så der var lidt krise første gange jeg ominstalleret telefonen :D.
Så mange tak til jer all for de gode inputs, dejligt at der stadig er nogle gode forums tilbage ;)