Hej alle i kloge mennesker. Jeg har et lille spørgsmål jeg håber i kan hjælpe med. Jeg har en ekstra pc som skulle have nyt windows og var så heldig at en bekendt har en ekstra licens liggende som han ikke bruger. Problemet er bare at han ikke kan huske om den er dansk eller engelsk. jeg har selv windows 7 home premium på min egen maskine og har det originale medie liggende, kan jeg bare installere det og så bruge den licens kode han har (også home premium). Eller risikerer jeg at der bliver problemer hvis hans er en engelsk licenskode. Håber der er nogen der kan svare på dette lidt dumme spørgsmål. 😕
#1 Hvilken er oem? Min egen har jeg købt ved siden af min pc, den blev leveret med vista, så jeg gav ca 800 kr for min. Hans er også købt ved siden af pc. Men det er nok bare mig der ikke har helt styr på hvad der er hvad i forhold til windows 😲
aktiver windows per telefon.Tror det funger op til 3 gange ved oem.Refurbish oem versioner skal men jo også aktiver per telefon... Engelsk eller dansk er ligegyldigt ligesom 32 eller 64 bit.