#3 Ja det er dem, jeg har ellers haft XMP slået til, men kan godt være at jeg samtidig har ændret manuelt på Hz og V, nu har jeg i hvert fald prøvet kun at sætte XMP til uden at røre ved andet... Det spiller! :) Dvs, da jeg ændrede det og trykkede gem og reset, gik den efter reboot'et direkte til automatisk reperation, med samme meddelelse, og jeg måtte atter lave tvangs-reboot. Herefter ingen problemer, den gik upåklageligt igang. Jeg prøvede så lige at slukke den igen og tage strømmen helt i 2 minutter og starte den op igen (det plejer at være en sikker vej til fejl), men nu igen starter den uden problemer. Derfor:
#4 Jeg har fjernet logoet, men har så ikke set noget endnu, da jeg ikke kan fremprovokere fejlen umiddelbart (den hopper så smukt videre efter 0,5-1 sekund til load af windows). Efter forsøg på automatisk reperation som beskrevet i #1, hvor den ikke responderer på noget, kan jeg se, at der bare er et windowslogo på skærmen...
Anyways, det ser umiddelbart ud som om problemet kunne være løst, hvilket jo ville være fantastisk, hvis det bare var det, men nu vil jeg se hvordan den reagerer i morgen, når den har fået lov til at stå natten over uden strøm. Jeg vil poste med nyt i morgen :)