Jeg gad helt vildt godt have så bred en skærm, men ligesom mange andre er 1080 simpelthen bare for lidt. Kommer der en på 1200 i højden vil jeg kraftigt overveje at købe.
Helt enig med jer.. Der må snart til at ske noget på desktop monitor markedet!
Det kan altså ikke være rigtigt at tablets og smartphones har fået højere og højere opløsning for hver generationsskifte, mens opløsningen på desktop monitors har været den samme i mange år efter hånden (Jeg er godt klar over at det er muligt at købe skærme med højere opløsning, men jeg vil helst ikke bytte min ene nyre for det..)
#14 .. Ja, OK. Der begynder det at knibe 😛 Jeg har haft både 1080px og 1200px skærme, og syntes ikke jeg manglede noget slemt da jeg skiftede fra den ene til den anden. Jeg skal helt klart have sån en 21:9-skærm når de kommer liiidt længere ned i pris.
#1 Der er kun et problem med den skærm.. Der står LG på den, hvilket er nok til at jeg holder mig langt væk fra den, da jeg allerede én gang har brændt nallerne mht. LG. Dårligere kundeservice skal man lede længe efter 😀
Jeg har den Philips og er meget glad for den og de 1080 i højden passer perfekt, billedet er godt den har et godt billede og den er også fin at game på.
Jeg har set både LG og philips og synes personligt at philipsen har fordele i for af højdejustering ligesom Dell skærmen og en USB 3 hub i noget jeg personligt nyder godt af. Jeg gik fra en alm 27" 1920x1080 til den her så for mig var der ikke de store issues.