Er det for 3D'ens skyld eller er det for at få overblik over mål / buildet? Hvis du vil rode mere med 3D kan jeg varmt anbefale Blender. Det kan godt være lidt opad bakke, men efter 14 dage er det ret lige til.
Den her er et udkast til en model, renderet i blender.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af da9els d. 02-05-2013 23:09:40.
Nej det gør der ikke men kunne ikke få det til at stå 100% lige. som sagt er jeg ny til det her.
Hmm tak for den produktive kritik #9 #10 det kan jeg jo bruge til meget.
Det er første gang jeg tegner laver noget i 3d og ja det er ikke perfekt, ville enlig bare gerne have nogle råd ligesom #da9els gav. altså noget jeg kan bruge til noget.
Jeg ville sådan set bare prøve 3d tegninger har aldrig sagt jeg var god, professionel eller lignede.
så vil jeg sige at hvis det skal være for synets skyld skal du kaste dig over blender. Der er flere rigtig gode renderingsmotorer til - og fik jeg sagt det er gratis ? 😀 Sketchup kan godt bruges til at lave et groft udkast til tekniske konstruktioner. Men ellers stinker det.
#10 .. Nej. Men det vil jeg da lave på den næste 🙂 Jeg har lavet et udkast til det spil, som flyet skulle bruges til, som du kan hente til Android / BlueStacks på www.da9el.dk .. Så kan du prøve en tur 🙂
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af da9els d. 03-05-2013 11:24:01.
Det var bestemt ikke for at nedgøre dit arbejde, det var bare for at gøre dig opmærksom på det, og hvis du ikke kunne få det til at stå 100% lige, så er det vel også et sted de rer palds til forbedringer? :)
Nej du har ret, det var ikke konstruktivt. 😳 Jeg plejer at sætte mig på hænderne når den slags kommer over mig, men det lykkedes altså ikke denne gang. Det må du undskylde. 😐
Så tæt som du har pakket det der, så tvivler jeg på det nogensinde vil kunne komme til at være der når du får kabinettet hjem.
Tingene fylder altid meget mere end man lige regner med, og selvom en ting kun er f.eks 120x120x20 så skal man altså give lidt ekstra plads til at få den moslet ind hvor den skal sidde.
det er en lorte skitse jeg ved det godt :p nej der er ingen speciel grund til noget :P jeg lavede den bare for at se hvordan det jeg endte med ville se ud. kigger på blender når jeg har tid. :)