Jeg har samlet en computer til min mor, jeg har brugt bundkort osv fra min kabinet, da jeg har købt nyt. Men problemet er, når jeg trykker på power knappen, så starter computeren i 1 sek, så slukker den igen, men den starter af sig selv igen og bliver ved med det end til jeg tager strømen af den. Bundkortet siger ingen lyd og der er lys i bundkortet. Hvad kan der være galt?
Spec.
ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 Corsair SSD Force Series GT 120GB Corsair XMS3 1866MHz 8GB Vengeance
Intel® Core i5-2500K Processor Corsair CX 430M Cooler Master CM 690 II Advanced
har du husket skruer mellem bundkort og kabinet.(kortslutning) Prøve med 1 ram stik af gang. check alle strøm stik...til bundkort. Fjerne alle unødvendige usb stik.
Hoffer66 Jeg har lige prøvet dit råd og computeren starter når det ikke sidder i kabinettet, men når jeg putter det hele i kabinettet igen, så laver den det samme nummer som jeg har beskrevet
Clokker Det kan jeg ikke svar på når den ikke vil starte når det sidder i kabinettet, men det fungere fint når det ikke sidder i kabinettet, så starter det hele op uden problemer 😐 cpu køleren sidder fint, men computeren vil bare ikke starte når det er skruet fast i kabinettet
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Molo d. 12-05-2013 21:29:10.
Crankyrabbit Nej, jeg har ikke afstand skruer imellem, men jeg har nogle som fulgte med kabinettet, så jeg vil lige prøve at putte de afstande skruer i 🙂