Problemer med Boxee og WDTV

Media Center d.  11. maj. 2013, skrevet af marc1985
Vist: 1621 gange.

marc1985
 
Overclocker
Tilføjet:
11-05-2013 00:47:50
Svar/Indlæg:
11/12
Hej.

Jeg har problemer med mine 2 mediebokse, en WDTV Live og en Boxee


Boxee-problemer:

Jeg har fornyligt erhvervet mig en Boxee boks, som jeg har installeret Boxee+ (nyeste version) på...
Jeg har ikke opsat den, da jeg ikke ved hvordan...

Men der er det problem, at når jeg afspiller video fra NAS'en (Synology Diskstation DS211), men efter 15-30 min. så stopper/fryser filmen, men underteksterne kører videre i en 15 sek. tid

Det skal lige siges at jeg ikke har sat den op, da jeg ikke ved hvordan man gør... Den kan også kun afspille video via SMB.

Problemerne er der både kablet og trådløst


WDTV-problemer:

Den er heller ikke sat op, da jeg heller ikke kender de korrekte indstillinger.
Først kunne den ikke vise undertekster, og nu kan den ikke forbinde til NAS'en (kunne indtil for et par dage siden, undertekster stoppede med at virke for en uges tid siden.)
Problemerne er der både kablet og trådløst

Jeg tænker lidt at det har noget med NAS indstillingerne at gøre...


Al hjælp bliver taget imod med kyshånd
wilson
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-05-2013 04:01:34
Svar/Indlæg:
779/21
Jeg havde den samme problem da jeg overførte store mængder data til min server. Efter et par dage af frustrationer, raid re-build, geninstallering af alt muligt, fandt Jeg ud at problemet var en trend-net switch der var imellem router og server 🙂



Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af wilson d. 11-05-2013 04:02:28.


marc1985
 
Overclocker
Tilføjet:
11-05-2013 21:28:56
Svar/Indlæg:
11/12
Hej wilson.

Både NAS'en, WDTV og Boxee er forbundet direkte til samme router, så der er ikke noget imellem ☹


Mich8000c
 
Erfaren rotte
Tilføjet:
12-05-2013 06:20:13
Svar/Indlæg:
2/0
Lyder som din Boxee bruger det trådløse netværk, kan fikses i netværk indstillingerne i boxee, kan kun anbefales at smide ledning efter media afspillere, især hvis du streamer HD-Bluray film.