jeg skal udelukket bruge den til musik på stranden og teltfest!
det behøver ikke være den bedste lyd da jeg regner med at skifte højtalerne ud med tiden..
men ud fra spec, ville det så kunne spille højt nok. jeg tilsætter en lille bi-forstærker som jeg har liggende samt et scooter-batteri eller bil-batteri!
195 kroner.... Det burde være alt hvad du har behov for at vide.. Det er vidst bare en omgang kina skrammel. Ingen grund til at spilde pengene på sådan en, med mindre den kun skal holde til én standfest 😲
hvad med denne fra thansen. der er trodsalt 2 års garanti :) som sagt så skal det bare være til en lille strandfest eller lign. og da det er et lav budget anlæg skal det selv ikke være på niveau med HIFI, men bare spille højt og nogenlunde
hvad med denne fra thansen. der er trodsalt 2 års garanti :) som sagt så skal det bare være til en lille strandfest eller lign. og da det er et lav budget anlæg skal det selv ikke være på niveau med HIFI, men bare spille højt og nogenlunde
Ny Skribent
Tilføjet: 12-05-2013 06:31:33
Svar/Indlæg:
5679/460
jeg har en Subwoofer ståene som bare samler støv vis du skulle være intra....MDS enhed og custom delefilter der cutter ved 200hz og extra tykke kabler internt og lyder godt
den befinder sig i esbjerg
ny pris for det hele er ca. 1000kr
du kan få det for 350kr
og en ekstra enhed og delefilter du kan få for 250kr da jeg bare vil af med det :)
pm evt. for mere info gider ikke til at læse info på kassen lige nu da jeg er lige stået op :)hehe
ville jeg ikke kunne købe denne her og så lade den spille det den kan indtil den går i stykker, og så der efter smide nøget medre grej i den i form af nogle bedre bas/mellemtone enheder og bedre horndiskanter, evt lave nogle størrer huller til bassen/luften?
de kræver ikke så meget plads/luft og de spiller kanon, samt at de kan trækkes rigtig godt med kun 25w så man behøver ikke en kæmpe forstærker :)
jeg har snakket med en der har bygget en kasse selv som har brugt dette setup og, han er ovenud tilfreds. alle der høre hans anlæg spørger hvor han har købt sine ting!