Tja, hvis der er garanti uden kvittering må sælger gøre sig den ulejlighed at fremvise/bekræfte dette. Ellers er det uden kvittering og prisen er derefter, hvis man ellers er interesseret i en sådan vare. Kan godt være det bare er mig, har bare haft en del brugt handler (ikke på HWT) hvor at sælger selvfølgelig havde kvittering, og hvor jeg ved afhentning fik samme plade som dig. IMO skal varen sælges som en vare uden kvittering.
Umiddelbart ser det ikke ud til at intel har en "Warranty online check" eneste måde at kontrollere om den er dækket af garantien er ved at skrive til dem enten via mail/chat.
Lyder til det bliver lidt bøvlet at finde ud af om der er garanti på den ssd, som jeg har kigget på.
Har sprugt sælger af, som skriver, at det var hvad sælger sagde til ham, han er anden ejer, en han har fået i en bytte handel. Men han ville se hvad han kan finde ud af.
38 48 70 77 - intels support telefon i danmark. Ring og hør dem ad, klart det letteste..
HAr snakket med dem. de skal nok arbejde lidt med deres Dansk. for ville påstå at ham jeg snakkede med, var fra Indien, snakkede i hvert fald engelsk som Abu.
Men garanti ud fra numrene fra disken, var muligligt. Dog ville han helst have det igennem, dem jeg havde købt det hos. men fortalte det ikke var muligt da jeg ikke havde papirene på disken mere.
Så jeg overvejer lige om jeg skal købe den, intel 520, eller en ny samsung 840, for prisen er den samme, den ene er bare brugt, den anden ny.
Men hvad ville i andre vælge intel 520 eller samsung 840?