iPhone 5 drainer batteriet og vil ikke lade til 100%

Apple d.  18. maj. 2013, skrevet af season88
Vist: 2678 gange.

season88

Elitebruger
Tilføjet:
18-05-2013 11:37:37
Svar/Indlæg:
1221/95
Heisan...

Jeg købte min første iPhone her for 4 uger siden da jeg var i Dubai. Da jeg kom hjem fik jeg det nye nano-sim sat i telefonen og begyndte at bruge den.
Iløbet af de første par dage bemærkede jeg at batteritiden var meget dårlig - og dette problem har jeg stadig.
Telefonen aflader ca. 6-10% batteri i timen - og det er uden mobilt internet, GPS/position, Push eller nogen andre tjenster eller programmer kørende. Find my iPhone, FaceTime og lignende er ligeledes ikke aktiveret.
Jeg har prøvet at gendanne telefonen flere gange, men det hjælper ikke.

Når jeg vågner om morgenen efter telefonen har ligget og ladet hele natten, så er batteriniveauet på mellem 83-98%, men aldrig 100%. Jeg ved ikke om den bliver ladet op på de 100%, men aflader igen. Eller om den bare ikke vil lade helt op..

Håber der er nogen der kan hjælpe med mine batteriproblemer. Ellers er eneste alternativ vel at jeg må sende telefonen ind til Apple.?
Telefonen er opdateret til iOS 6.1.4 og alle programmer kører som de skal.
SoundWave

Elitebruger
Tilføjet:
18-05-2013 14:40:25
Svar/Indlæg:
3011/103
Hvad med dine email indstillinger? Den står ikke tilfældigvis og henter mails konstant?

KennethThomsen

Nørd
Tilføjet:
18-05-2013 15:51:15
Svar/Indlæg:
77/7
Jeg har lidt samme problem (udover at min lader helt op), men jeg oplever derimod at den ofte hopper 20% i batteri.

Jeg ved ikke om det skyldes iOS 6.1.x, for jeg mener ikke at jeg havde problemerne før dette, men det lader desværre til at Apple i øjeblikket bruger alle ressourcer på iOS 7, og derfor ikke rigtig sender nogen større opdateringer ud til iOS 6..

Du kan selvfølgelig benytte dig af din garanti, og sende den til rep, hvis det er batteriet den er gal med.

Jeg tror dog jeg venter til iOS 7 før jeg gør det.

season88

Elitebruger
Tilføjet:
18-05-2013 16:26:38
Svar/Indlæg:
1221/95
#1 Alle PUSH tjenester inkl. mail er slået fra, så det er ikke det.

#2 Jeg har læst en del om problemer med batteriet i iOS 6.1.3, men det skulle være fixet i iOS 6.1.4... Problemet med at vente på iOS 7 er jo bare at det ikke er sikkert hvornår det kommer. Så som det ser ud nu, så har jeg en ganske ubrugelig telefon da den ikke holder strøm en hel arbejdsdag fra jeg står op til jeg kommer hjem.