Til folk som bruger logitech produkter slå LCore programmmet fra når i skal spille, da det bruger 50% Gpuen. Det skyldes en fejl enden i spillet eller softwaren.
jeg mener det er meget for et lille stykke software at trække så meget, men jeg har ikke prøvet det, men jeg har et Logitech headset, så skal da tænke over det hvis jeg engang køber spillet :)
Jeg skal ikke kunne sige, hvad der skyld i problemmet. Om det er spillet eller Logitech softwaren. Men Guru3d.con melder også om den fejl på last light i vært fald.
Med følgene besked:
"Update : Small tip from our forum user S.t.a.l.k.e.r : It should be noted that there is currently a bug (Either in the game or in the software) that can cut your FPS by more than 50% and GPU usage by the same if you are running Logitech Gaming Software (For Keyboards like the G19, G15 and other Logitech devices). Disable the LCore.exe process before running the game."
Jeg bruger selv Logitech softwaren og skal i løbet af pinsen afprøve metro last light og vil rapportere tilbage når afprøvet. Men skal først have testet mit nye overclock på CPU og grafikkortene for stabilitet og have formateret min PC. Så det bliver ikke i dag i vært fald.