Nogen der ved hvilken Opteron der er hurtigst på markedet pt? Synes det er den rene jungle efterhånden...tror en Opteron 6320 skulle være ok, men er den blandt seneste serie fra AMD?
Tror jeg bliver ved AMD fremfor Intel...ved godt de også er gode til prisen, men går efter en Opteron med en god portion cache.
Hvorfor AMD og derefter hvorfor Opteron? AMD har ikke lavet en ny opteron i meget lang tid, dvs de er utroligt langsomme i forhold til hvad du ellers kan få på markedet.
Hvorfor AMD og derefter hvorfor Opteron? AMD har ikke lavet en ny opteron i meget lang tid, dvs de er utroligt langsomme i forhold til hvad du ellers kan få på markedet.
Du kan få opteron med 16 kerner som er bygget på piledriver, som er amds nyeste teknologi.
Jeg er på min telefon så jeg kan pt ikke lige finde det for dig, hvis det ikke er postede når jeg kommer til en computer skal jeg nok lige kigge :)
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af freak_master d. 18-05-2013 17:50:52.
#3 en 12-kernet kan også gå an. Havde egentligt kigget på 2xOpteron 6344 http://www.newegg.com/Product/... og hele 6300-serien skulle vist også være bygget på Piledriver teknologien. Der er ikke mange der har den på lager i DK, så den skal evt hentes hjem fra UK/DE og koster ca 3K/stykket.
#4 der er helt ok, hvem kan også være up2date over hele feltet? 😀 havde godt set det review, som er meget interessant. Det er ikke fordi det skal bruges til specifikke opgaver. Snarere så kunne det det munde ud i et workstation-projekt med 2 fysiske (10-kernede)) cpu'er.