Personligt vil jeg ALDRIG! igen købe eller anbefale andre at købe linksys produkter, inden jeg havde den Asus jeg har nu havde jeg en E4200 (som i øvrig skulle være linksys topserie på det tidspunkt), der var ikke andet end software fejl, hver gang der blev frigivet en ny patch ødelagde det andet i routeren.
I den tid jeg havde den oplevede jeg problemer med:
1 - Den mistede netforbindelsen ca. hver 45. minut, det vidste sig at linksys ikke overholdt de standarder der var inden for DHCP, så den mistede forbindelsen hver gang den bad ISP'en om at beholde IP'en. Dette tog dem ½ år at fikse hvor jeg havde en router der ikke var mere værd end en brevpresse
2 - wireless på den var fuldstændig ustabilt, det var rent lotto om du kunne komme på den via trådløs eller ej.
3 - der gik hver gang måneder imellem de rent faktisk frigav patches, hvis du tager et kig på deres side vil du bemærke hvor mange rage tråde der er omkring dette
søg evt. på forummet, ovenstående var de fejl jeg bemærkede fordi det var de funktioner jeg brugte, ved der har været fejl med at sætte eksterne diske til den, bruge den som printserver og diverse andre ting.
inden ovenstående var jeg faktisk rigtig godt tilfreds med linksys og har både haft en WRT160N (som godt nok havde en fysisk fejl ved strømindgangen, men det var ikke et problem for mig da det kun opstod når den blev slukket), rent software mæssigt kørte den router rigtig godt.
og inden den var det en WRT54G som egentlig også kørte rigtig fint.