Strømforsyning '700 watt'............ Det er forhåbentligt ikke en gang kina bras, vel? For det kan snildt få kortene til at clocke ned, eller i værste fald blive ustabile.
Dine kort bliver ikke 30 grader ved load, det lover jeg dig for. Kom med nogle lidt mere realistiske tal. Det kan ske de overopheder.
Pagefile bruges ikke synderligt meget når han har 16GB RAM, så det er nok ikke dét, og dermed heller ikke harddisken medmindre spillet streamer meget (open world, MMO, grum konsol port o.lign).
Microstutter forekommer ved alle GPU'er, også single GPU systemer, microstutter ved single GPU er bare så lidt at det ikke kan ses.
Generelt er microstutter værst med 2 GPU'er, hvor du kan være rigtig uheldig at den faktisk FPS er halvdelen af hvad der faktisk står. Jeg har lavet en beskrivelse af microstutter i min test af AMD's CrossFire: http://hwt.dk/Test/38429/Stort...
Jeg tvivler bare på at du får så meget microstutter at du vil kunne mærke det. Kører du med vsync? Det fixer som regel det værste.
Du kan også vælge at måle dine frametimes med fraps og derefter upload filen der kommer ud af det, så kan jeg kontrollerer hvor galt dit microstutter er.
Prøv uden SLi, prøv tutorial i lol. hvad FPS får du? Får du ekstra FPS af at slå SLi til? CF virker af røv i lol for mig ihvertfald, så det er muligt det er den spil engine der er brugt der crapper ud med to grafikkort.
Et enkelt 660 er heller ikke helt nok til at klare lol på fuld i HD opløsning, så det kan være det kun er det ene grafikkort der faktisk arbejder.
Ny Bruger
Tilføjet: 22-05-2013 21:44:34
Svar/Indlæg:
33/3
jeg har prøvet uden sli også med lag ved ikke hvad der sker den er ny formatert med de nyeste driver køre med 60 fps og så falder den til 40-50 og få mega lag og så 60 igen og sådan køre det dhele tiden
jeg har prøvet uden sli også med lag ved ikke hvad der sker den er ny formatert med de nyeste driver køre med 60 fps og så falder den til 40-50 og få mega lag og så 60 igen og sådan køre det dhele tiden
hvad er cf ? 🙂
Ja men jeg spørger om der er forskel på om du aktiverer SLi eller deaktiverer det? Det vil jo be eller afkræfte om dit kort nummer to rent faktisk giver noget. Hvis nummer to kort ikke giver nogle flere FPS, så er det jo der problemet er, at lol ikke kan finde ud af at hånterer SLi.
Så ved vi jo hvor fejlen er. Dit kort nummer to laver ingenting selvom du har SLi sat til. Det er ikke noget du kan ændre på, det er måden den spil engine der bliver brugt i lol fungerer på.
Som skrevet har jeg også problemer og får helt ned til 80 FPS nogle gange i lol, hvilket ikke burde være muligt med 2x HD 7970 med overclock. lol er bare ikke god med to grafikkort.
Løsningen er enten at skifte dine to kort ud med et stort grafikkort der har nogle flere kræfter, eller gå ned i detaljegrad eller opløsning.