Jeg har en Noctua NH-U9B SE2, som er utrolig støjsvag og den passer til socket 1155.
Den har push pull funktion og hvis du er meget sart med støjniveua kan du sætte en modstand på som følger med i pakken så blæserne køre ved lavere hastighed. Jeg har min kørende ved højeste hastighed og jeg kan ikke høre den overhovedet.
Skal det være vildere så kan en Phanteks PH-TC14PE varmt anbefales, dejlig stille fylder dog en del i landskabet så tjek om der er plads nok. Prisen er også derefter desværre i den høje ende,
Jeg bruger denne her: http://www.komplett.dk/k/ki.as... på min 3570K @ 4500Mhz 1.3v og når jeg bare surfer osv. ligger den på ca. 35 grader og det er med den med følgene blæser på og den med følenge Low-Noise Adaptor, når jeg spiller osv. ligger den 46-49 grader ved brug af prime95 (maximum heat) ligger temp på ca. 65 grader stadigvæk med den med følgene Low-Noise Adaptor så den kan klart anbefales her fra ;)
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af dMITIj d. 21-05-2013 13:09:51.
Jeg har siddet og rodet med OC i dag og har ikke kunnet presse core-temp over 50°C - til trods for, at jeg har været oppe omkring 4400MHz på min 965 BE.