jeg tror desvære prisen bliver der oppe et stykke tid i nu :( det er nok først når AMD kommer med deres hd8xxx, at vi vil se priserne komme ned i et fornuftig plan :/
#5 de er da 2500kr billiger ind titan :) men ja for dyrt i nu :/ ang. gtx680 så skal du finde en god pris på det, ellers får du mere for dine penge ved at købe gtx670.
#5 Det er 25-30% hurtigere end GTX 680 ud fra de tests jeg har set.. Prisen er som forventet, det er trodsalt en GK110 chip. Derudover har det 384 bit ram og 1GB ram mere.
Prisen kan også falde lidt i de næste uger. Skal alligevel have et custom kort, så jeg venter gerne.
#5 Det er 25-30% hurtigere end GTX 680 ud fra de tests jeg har set.. Prisen er som forventet, det er trodsalt en GK110 chip. Derudover har det 384 bit ram og 1GB ram mere.
Prisen kan også falde lidt i de næste uger. Skal alligevel have et custom kort, så jeg venter gerne.
Jeg tror ikke vi ser de store prisfald. Længere ned en 4800 tror jeg ikke vi kommer. Især ikke når GTX 770 kommer på næste torsdag 30/5 og GTX760Ti kommer den 8 juni.
Jeg havde egentlig planer om 2 stk GTX 780 til SLi, men med udsigten til 10'000kr i grafikkort må jeg erkende, at det nok ikke bliver til noget 😕 ☹ jeg havde håbet på en pris ml. 4000-4500 så ville det være inden for rækkevidde for mig.
#12/14: På et stramt budget er der et stykke vej. Man skal jo tjene 2000kr for at få råd til 1000kr mere 🙂 hvis prisen var 4000kr så ville jeg også være langt gladere 😉
Vi må se til september og hvor meget overskud der kan baseres på feriepengene om det kan give udsigt til nogle GTX 780 eller om jeg skal satse på Maxwell næste år. Vi må se hvad det bliver til. Måske man kan finde billige GTX Titan kort til salg senere nede omkring de 4000kr nu hvor GTX 780 lidt har ødelagt deres brugtsalgs værdi.