Det er sku' lige stramt nok det der. Er rimelig sikker på hvis du spiller et krævene spil som f.eks. Battlefield 3, Crysis, Metro 2033 - så vil din computer lukke ned fordi den ikke får nok strøm til både din 3770K og dit GTX780 som begge bliver belastet meget i disse spil.
#0 såfremt du holder den kølig nok, og den har nok Amp på 12v+ , så kan den godt, men du bør nok lige undersøge dens 12v+ ud effekt, og finde ud af hvad GTX7xx kræver.
har selv en Phenom X2 (80watt cpu) + mobo + 1 hdd + 1 ssd + et HD7770 kørende på en crap 300watt psu, uden problemer. 😉
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Fearless Angel d. 24-05-2013 19:53:58.
#5, TPU = techpowerup, ved dem bruger den max 268 watt (du ved godt hvad watt er ikke?) Så, uden de store problemer, destro mindre du kører det vilde overclock som biostud siger
den er helt fin den psu, den er gold rated så den skal nok kunne klare det under load som de andre siger, lad være med at oc, og så skulle det være perfekt, hvis du vil oc på cpu og gfx, så gå over 650W
men hvis du vil skifte gfx ud til en topmodel så skal du over de 650W bare for sikkerheds skyld, der skal aldrig spares på PSU kvalitet, det er hjertet i dit system.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af (FIH)TheDon d. 25-05-2013 09:35:39.
(FIH)TheDon: Rolig nu ikke mulle?:) jeg ALDRIG skrevet at jeg ikke ville skifte min psu ud! Det er noget du selv har opdigtet! Jeg har spurgt om min psu ville kunne trække det! :)
He he - bare spring ud i det. Du kan spekulere i så lang tid, at der kommer et nyt kort på markedet, inden du finder ud af det 😀
Der er jo ikke noget der bliver skadet af det, og historien er jo ikke længere end, at du kan sælge din PSU hvis den ikke kan trække kortet, og købe en større.
Personligt tror jeg nu godt, at den kan trække kortet selv om den bliver max. udfordret :yes:
Men det er desuden altid rart, at have lidt ekstra "pruheste" parat, hvis man senere vil have et ekstra kort, HD, eller brænder under "kølerhjelmen", så jeg ville sætte en 750 Watt i hvis den skal skiftes. Den bruger jo kun den strøm der skal til de apparater der tilkoples, og ikke 750 watt konstant - heldigvis 😀
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af korsk d. 25-05-2013 19:00:57.