Jeg sidder lige på arbejde og er ved at gå til over vores mus ^_^
Problemet er at den "hakker" som om den springer nogen pixels over, dvs den er svær at markere ting med.. har prøvet at "tegne" det ved at bruge den i paint :D *kreativ*
vi har lige skiftet mus fordi vi troede det var den gamle der var problemet.. var det ikke :/ Har prøvet at hente drivere til den nye, hjælper ikke..
Er sku lidt lost :S
Vi har Windows 7 64bit, I5 I2500, hd5570 4gb ram..
Er der nogen der har nogen idé til hvad det kan være? pt med Program til styring af vores cnc maskine, 7-8 internet sider, paint.. så bruger den et par % af cpu, og 1,85GB ram så det burde jo ikke være problemet! :S
haha :D ja den det har sku irreteret os længe! 😲 og fik det lige verificeret af et par andre som ikke er så meget computer nørder som mig og den anden der bruger den her maskine :D de kunne også godt fornemme der var noget galt :D
Hvis den er trådløs kan det muligvis have noget at gøre med hvis der er for meget forstyrrelse i luften i form af andre signaler som kører på samme frekvens. Det kan f.eks. være at der er mange Access Points i nærheden, eller at I har en microbølgeovn tændt :)
Radioteknologi kan være noget uforudsigeligt noget - så det er aldrig til at vide.
Jeg havde en mus, hvor curseren begyndte at "vandre" af sig selv en dag. Fandt aldrig ud af hvorfor, men gætter på, at en nabo måske har købt et eller andet hejs i Fætter BR, Silvan el. lign. - noget der interfererede med min mus' sender/modtager.
Når min router blev meget belastet på det trådløse ville min Sidewinder X8 mus også flippe ud. De kører begge på 2.4Ghz båndet, så naturligvis vil der opstå noget støj. Her snakker vi dog ufrivillig bevægelse o.lign.
Det kan nemt være fordi de er trådløse, og noget på netværket er belastet og optager hele båndet.