Ny Bruger
Tilføjet:
28-05-2013 09:04:11
Svar/Indlæg:
1/1
Som overskriften antyder, er min trofaste bærbar gennem 3 år gået hen og blevet dårlig. Når jeg trykker på tænd knappen med batteri i computeren, blinker det lille blå lys som indikere at den er tændt, i cirka et kvartsekund, man kan også lige ane lyden af en blæser der skal til at starte. Dette sker dog ikke når jeg har opladeren i på samme tid. Derimod laver den en mærkelig tikkende lyd når opladeren sidder i, ligemeget om batteriet er i på samme tid. Den tikkende lyd er der cirka 3 af i sekundet, og minder lidt om en masse små elektriske stød.
Jeg har prøvet med flere forskellige opladere og det ændrer ikke på noget, jeg har ikke rigtigt adgang til at prøve med et andet batteri, da jeg ikke kender nogen med et batteri der passer til min bærbar.
Jeg mistænkte i starten mit batteri da den i et par måneder har sagt at den skulle udskiftes da den ikke virkede optimalt( har en femtedel af den oprindelige batteritid nu)
Jeg har også prøvet at tage batteriet sammen med strømmen imens jeg trykkede tændknappen inde i et minuts tid, det havde ingen effekt overhovedet.
Så jeg tilspørger jer, mægtige eksperter om der er nogen der ved om det kan, og i så fald hvordan det kan fikses.
PS. Computeren er en Packard Bell Easynote TJ75, med Intel Core i5 processor og 1 gb ATI HD 5650 grafikkort.