KOmmer an på din skærm størrelse. Spiller du kun i full hd(1920x1080), så er det underordnet. Men spiller du i højere opløsning evt. med to skærme, så vælg 3 gb.
Jeg ville nok tage 2gb udgaven. I 3 gb version kan kortet ikke udnytte den ekstra hukommelse ret godt, pga kortet kører 192bit båndbredde (mener jeg det hedder). Dette er en begrænsende faktor for 660 kortene generelt, hvor 670 kortene og 680 har 512 bit. Derfor har de ikke dette problem.
Men det er stadig et fint kort. Er godt nok ikke klar over om båndbredden også giver begrænset ydelse i SLI. Men det kunne jeg nu ikke forstille mig. Men det ved Gripen90 tror jeg godt du kan regne med 🙂
Jeg har hørt flere have problemer med SLi og har selv med CrossFire i League of Legends. Der er også et par andre spil hvor flere grafikkort kan hæmme ydelsen. Så hellere et GTX 780 end to 660Ti, ville jeg da sige.
Jeg har været på SLi vognen fra nVidia siden starten af 2006 og har kørt permanent SLi siden da. Jeg har spillet flere obskure titler som sikker meget få kender og jeg kan tælle på een hånd antallet af SLi relaterede driver problemer jeg har haft siden da. CrossFire skal jeg ikke udtale mig for meget om da jeg kun kørte med de ca 8mdr tilbage i 2010.
Men tag GTX 670 istedet for GTX 660Ti 3GB, eller tag blot et ordinært GTX 660Ti 2GB kort.