Priser taget fra Komplett. så ligger 680 stock på 3800 og Hydro Copper på 6300. der er 2500 forskel. 780 ligger på 5000. hvis man så tager den forskel på 680 stock og HC. så lander 780 HC på 7500, som er Titans pris.
ved godt at man ikke kan gøre det på den måde. men det giver da en ide :D
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af K0kerN d. 29-05-2013 12:22:01.
Jeg skal have EK CSQ block på mit superclocked GTX 780 fra evga.. når jeg så får mit andet kort, skal der også block på den. Så kan man også bruge deres lækre FC Bridge DUAL Serial 3-Slot CSQ..
Ny Bruger
Tilføjet: 31-05-2013 20:56:20
Svar/Indlæg:
6/0
Jeg skal have EK CSQ block på mit superclocked GTX 780 fra evga.. når jeg så får mit andet kort, skal der også block på den. Så kan man også bruge deres lækre FC Bridge DUAL Serial 3-Slot CSQ..
OMFG Det er smukt det der! Uden tvivl den flotteste blok jeg nogensinde har set. Eneste anke, er at den ikke dækker hele kortet. Men der sparer man vel vægt. 😲
#12: Så tager du fejl 😉 - Hele ideen ved deres nye blok vil forsvinde på den måde.
Toppen er af rustfri stål, og resten Acetal, med kobber indsat de steder der skaber varme. Istedet for at spilde en masse kobber som når man fræser det væk, kan de bare dreje de små stykker ud af en stang, og have minimalt spild.