Tak for alle råd.
Som sagt, vi har punked udvikleren af programmet i over 2 år nu, og der sker MINUS!
Der findes ikke et system i dag som kan alle de ting som dette dos system kan, vi har prøvet at finde anden løsningen, men ingen af dem er så komplette som dette dos system.
Lovligt, er det nok ikke, men så kunne udvikleren pille hoved ud a røven og gøre som han er blevet bedt om i 2 år nu.
Det ville i første omgang køre som en prøve på en uafhængig pc, som har en kopi af systemet før en redigeret version ville bliver lagt på serveren til firma brug.
Direktøren har godkendt jeg prøver denne metode da vi er blevet trætte af at spilde tid på folk som ikke holder hvad de lover.
I bund og grund forstår jeg godt i siger det måske ikke er lige til, men bliver nød til at finde en løsning, hvis det tag mig 1 år, så det stadig hurtigere end at vente på udvikleren.
Jeg har snakket med ham tonsvis af gange og hvergang er svaret, jeg ringer i slutningen af ugen, vi har haft en server fejl, vi er ved at sætte virtuel system op til at teste, min programmør har løsningen klar om et par dage, OSV OSV... Firmaet arbejder slet ikke med databaser mere. De har flyttet alt fokus over til en helt anden industri.
I må forstå at når man har med så uprofessionelle folk at gøre, så mister man alt respekt efter 2år.