Jeg har lige købt asus xonar dx. Jeg har installeret og sat strøm til det. Jeg har også sat det stik i der tilhøre front speakers, men når jeg sætter mit headset i de udgange der på kabinettet sker der intet.
På det stik jeg sætter i fra front speaker er der 2 stik på, et der står HD og et der står AC´97 på, jeg bruger det der står HD på da det var det der var i bundkortet.
Jeg tror simpelt hen ikke den har registreret min mic. Jeg kan godt bruge den og den virker næsten som jeg vil have den. Men der hvor jeg går ind under recording/optag, står den ikke. Har prøvet at sætte mit headset til directe i lydkortet bag på computeren, det hjalp ikke noget. Håber i kan hjælpe her:D
Mit er også et Xonar DS, så det er ikke sikkert kontrolpanelet er ens.
Windows burde kunne set det. Højreklik på lyd nede i højre hjørne og tryk optageenheder. Den burde være der, og der burde du kunne indstille en masse. 🙂
#5, du kunne jo ogse bare lade være med at have din mic lige foran munden men i stedet et stykke fra i siden, det har jeg gjort lige siden starten og ingen har klaget.
#13 Nu er det ikke for at være dum, men tror du ikke jeg har prøvet det??? Er ikke første gang jeg sidder med en mic, og du har vist heller ikke læst tråden igennem enden du skrev det. For så ville du vide hvorfor jeg ikke "bare" kunne tage de væk fra munden.