#2 er du sikker på at der ikke står OCZ 6,64% ud for OCZ ?..
det er sådan jeg læser det, og 0,15% udfor samsung, hvilket er utroligt lavt@ godt.. og også den forståelse/erfarring jeg har med samsung produkter(SSD`s + alm hdds).
Alligevel rimeligt forunderligt at både antec og Cooler master slår De ellers så populære og anerkendte Seasonic med en god margen i holdbarhed her.
http://www.hardware.fr/article...
Men hvordan er det fejlraten beregnes?.
For hvis MSI sølger 100 produkter og der er fejl på 2 af dem så er det 2% i fejlrate
Hvis ASrock så sølger 1000 og har fejl på 20, så er det også 2%
Men chancen for at der er flere fejl på 1000 enheder er meget større end 100.
Ved ikke om det giver mening?.
Men skal man ikke også sammenligne på antal enheder solgt.
Det er lidt en svær ting at lave målinger på.
Vel det samme som at jeg sælger 2 produkter, og der er 100% tilfredshed fra køberne
Men min sidemand sælger 1000 enheder, og kun får 90% i tilfredshed.
Er jeg så mere pålidelig end min sidemand?.
#7 er ski da fordi det er dem folk Crasy oc´er med, og alle noobs´ne @ folk der ikke er lige så pro som xt0m og div andre gode extrem oc´ere her fra hwt, fucker deres mobos op når de futter deres I7´ere af i forsøget på at slå div andre af pinden på HWBOT og dets lige. 🤣
Derudover så kan det vel tænkes at en anden mulighed kunne være et board med nogle fejl i designet, er vel set før også.
Er dog stadig forundret over alle de fejl på HD7870 og HD7950/70 kortne, jeg er da i vært fald glad for at jeg ikke har de kort efter at ha set de saphires fejlrates på HD7870 og HD7950/70´erne. 😕