http://www.komplett.dk/k/ki.as... Er den her ok ?? Skal bare kunne funke med 4 harddisk helst og mit halv gamle grafik kort til radeon 5870 :) Bestiller idag hos komplet - får jeg det til fredag ved afhentning ved vesterport???? Eller nogle som kan anbefale en anden psu mon ?? Min gamle var 750w så går bare efter det samme nu :)
"Eller nogle som kan anbefale en anden psu mon ?? Min gamle var 750w så går bare efter det samme nu :)"
Det er ligemeget den ikke er Seasonic OEM, de har kún fået gode reviews på yt/google. Jeg har købt 2 Seasonic som var døde ved ankomst, alt kan være defekt eller ringe..
Jeg har selv bygget 2 systemer med 2 gpu'er i hver som også er overclockede med den Corsair PSU og det kører bare.
Tænker han valgte 750w i sin tid så han kunne tilføje andet hardware hen af vejen, f.eks et 5870 mere hvor 550w ikke er nok.. Ihvertfald hvis han på et tidspunkt oc'er hans 1090T (Som jeg også har haft, den er sulten) Og vil have 2 gpu'er så gør den 750w det glimrende så han er mere fremtidssikret. Men det ved han jo bedst selv, nu har han to gode PSU'er at kigge på :yes:
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Freedom d. 04-06-2013 13:26:52.
hej alle - tak for svar. Endte med at bestille den corsair fra #2 :) ja vesterport er gone åbenbart, men hvidore har et drop point . Håber dog inderligt jeg når at kunne få det til fredag aften,,, wish wish,,, 🙂