Jeg har pt et k90, meget flot, men synes tasterne er for høje, så nogle gange rammer man forkert, dårligt synes jeg, kan se de gør det samme på de nye, men igen smag og behag
Du har muligvis ret omvendt så er jeg fra den tid hvor det var et IBM tastatur der var gud eftersom det var det eneste der havde en rigtige skrivemaskine følelse (klik) som jeg savner hos mange af nutidens keyboards.
For et par måneder siden var mit nuværende Logitech DiNovo gået dødt og skulle ombyttes og et par dage måtte jeg bruge et gammelt IBM jeg havde af en eller anden grund liggende og jeg opdagede at min skivehastighed steg til det gamle niveau.
Om det K70 kan bruges til spil aner jeg naturligvis ikke - men et Dinovo er sgu heller ikke det bedste og det er mere fordi det ser godt ud at jeg købte det (jaja´ grin bare)
Men et keyboard der både kan spilles og skrives på vil jeg gerne eje og jeg vil heller end gerne teste det for HWT 😉 Jeg må være oplagt eftersom jeg både spiller og ikke mindst skriver meget hver dag.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Bwana d. 05-06-2013 17:38:57.