1400,- er ca. 700,- i timen hvis vi antager det tar 2 timer at samle den, noget længere tid hvis også Windows og drivere skal installeres. Ingen arbejder gratis :)
Fuld af stavefejl + generalle fejl.
+ Derudover har i skevet nogle ting der ingen mening giver et par steder.
(Forklaring udbedes)
Der er tilsyneladende gået et eller andet galt ved gennemgang af teksten der ikke bliver udført af mig selv naturligvis. #12 har ingen anelse om hvad det betyder, har godt nok ikke lavet den ordstilling selv.
Den med Gainward / Zotach er MIN fejl .. på oversigten på Komplett står det som værende det ene. og efter test osv. har også jeg opdaget de har skiftet det ud med et andet GFX mærke.
# Ja det har satme også undre mig !! Jeg gætter på af en eller anden grund den kun har testet med det ene grafik kort ?? Pisse irriterende at jeg nu står med en ikke brugbar test og maskinen er naturligvis sendt tilbage.
Og til alle så er jeg egentlig fuldstændig bedøvende ligeglad hvad I kan samle en maskine til. En person der kan samle sit eget kan ikke sammenlignes med en person der måske skal have deres første pc så drop nu det pis med at det er billigere. JEG syntes det er en, ikke billig pc, men en fed pc til pengene.
Fin lille test, der står dog under specs at det er en coolermaster psu og på billedet er det en corsair.