hah, det er sq så fedt med Post, pakken var ikke stærk nok til at holde til en gang transport fra A til B, hvad fuck sker der?!? pakken skal tages op, scannes, puttes i transport, fragtes, scannes, afleveres, slut. Der stå sgu ingen steder at postbuddet skal spille baseball med pakken eller at den skal køres over med en kampvogn før aflevering. Fint nok at afsenderen skal lige tænke sig om og at salgsvaren skal være pakket ind, men det er sgu lige så meget fragt virksomheden der skal være forsigtig med varen under levering. Jeg ville simpelt hen smadre bordet så lang tid vil jeg banke i den for at få refunderet varen. Det er fandeme da et menneske der håndterer pakken. Der skal sgu ikke mange fakulteter til, før man kan konstatere om emballering på pakken kan holde til grov behandling eller kun en smule og håndtere pakken derefter ( læs ikke smide rund med den i bilen ). Det kan jo ikke være rigtigt hver gang der skal sendes noget, skal man bygge en Franz Jäger box til formålet.
Sælger, ta fat i posten og blev ved med at søge om erstatning, efter 4-5 gange skal de nok give sig.
bare min 5 øre